čtvrtek 25. listopadu 2010

Ally Carter - Gallagher Girls 1 (I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have to Kill You)

Oficiálně je Gallagerská Akademie škola pro génie - ale ve skutečnosti je to škola pro špehy. Cammie Morganová mluví plynule čtrnácti jazyky a je schopná zabít člověka sedmi různými způsoby (z nichž tři zahrnují kousek neuvařené špagety). Ale je jedna věc, na co ji Gallagherská akademie nepřipravila - co má dělat, když se zamiluje do obyčejného kluka, který si myslí, že je obyčejná holka? Samozřejmě, může odpodslouchat jeho mobil, nabourat se do jeho počítače a sledovat ho v obchoďáku, aniž by si toho všiml, ale může mít Cammie normální vztah s klukem, který o ní nikdy nemůže vědět pravdu?

Série má zatím ještě tři další díly, celkem jich je plánováno šest.

Gallagher Girls 2 - Cross My Heart and Hope to Spy
Gallagher Girls 3 - Don't Judge a Girl by Her Cover
Gallagher Girls 4 - Only the Good Spy Young


3 komentáře:

  1. Tyhle knížky mám taky v hledáčku pro přečtení... Doufám, že to bude příjemné počteníčko a ne zase nějaké klišé -.-

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku jsem začala číst někdy v srpnu, a pořád se tím nějak nemůžu prokousat :-) Ale myslím, že klišé to neni, spíš težší angličtina :-( Hodně odborných výrazů

    OdpovědětVymazat
  3. Já se právě bojím toho, co se z dobré anotace může vyklubat. Bojím se u každé dobře vypadající nebo hodně chválené knížky...

    Celá natěšená začnu číst a pak se na mě začne valit jedno klišé za druhým, plno ohraných a dávno použitých věcí a tak vůbec.

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)