čtvrtek 25. listopadu 2010

Meg Cabot - Insatiable (Nenasytná)


Jsem velká fanynka knih od Meg Cabotové, hlavně série Mediátor a V kůži supermodelky (Airhead) a nedávno jsem narazila na něco nového, co vypadá zajímavě. Insatiable, neboli Nenasytná, jak to lze přeložit, by mělo vyjít někdy v březnu příštího roku v nakladatelství BB art a myslím, že i na Slovensku.

Tady je popis.

 Je vám špatně z upírů? To Meeně Harper taky.
Ale její šéf ji přesto nutí, aby o nich napsala článek, i když na ně Meena nevěří. Ne, že by se Meena nevyznala v nadpřirozenu. Vlastně ví, jak umřete (ne, že byste jí uvěřili; nikdo jí nevěří).Ale ani předpověď ji nemůže připravit na to, co se stane když potká - a udělá tu chybu, že se do něj zamiluje - Luciena Antonescu, současného prince s trochu temnou stránkou... temnou stránkou v podobě starověké společnosti upířích lovců, kteří by ho raději viděli mrtvého.
Je tu ale potíž; Lucien už je mrtvý. Možná proto je to první kluk, kterého Meena potkala, se kterým si dokáže představit budoucnost. Meena byla vždycky schopná vidět budoucnost všech ostatních, ale nikdy svoji. Lucien se zdá být vším, co si kdy Meena vysnila o svém příteli, ale ve skutečnosti by se mohl stát horší než noční můra.
Teď by mohla být vhodná doba, aby se Meena naučila předpovídat svoji budoucnost...
Pokud tedy nějakou má.

Goodreads

2 komentáře:

  1. Další fanoušek Meg Cabot ^^ Já jsem tedy její obrovský fanoušek, o čemž vypovídá i počet jejích knih u mě v knihovničce (cca nějakých 40).

    Insatiable jsem si s sebou přivezla z Ameriky a nechávám si ho na Vánoce... Až si hezky v klidu sednu do křesla a začtu se :) Každopádně jsem moc ráda, že to BBart chce vydat i v češtině.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky ráda :-) Mám teď hodně anglických knížek, takže uvažuju, že si na to počkám až to bude česky. No, ještě uvidím :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)