pondělí 6. prosince 2010

Modrá je barva nočních děsů - Laurie Faria Stolarzová

Stacey se začnou zdát děsivé sny. Není to poprvé, a o to větší strach má. Teď jde o její nejlepší kamarádku a spolubydlící, všemi kluky obdivovanou krásnou Dreu. Stacey si je jistá, že jí hrozí nebezpečí, protože v jejích snech se objevují symboly smrti. Ve strhujícím příběhu, ve kterém jde o přátelství, důvěru, ale hlavně o život, se Stacey vyrovnává se svým dědictvím čar a kouzel a rozplétá složitou síť tajemství svých nejbližších. Napínavé drama vás přilepí ke knížce do posledních stránek a navíc se dozvíte, jak si připravit uklidňující koupel k očištění mysli, aby se vám zdály věštecké sny.
 

Tuhle knížku jsem přečetla asi před rokem. Docela zajímavé, i když nic, co bych musela mít doma. Spíš na ukrácení odpoledne. Každopádně, pokud někdy vyjdou další díly, asi si je přečtu...


5 komentářů:

  1. Tak o tomhle jsem teda ještě neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem první díl četla, ale ty další asi už nechám :)

    OdpovědětVymazat
  3. četla jsem Modrá.... Ale knížky (červená, stříbrná a bílá ;) ) mají krásnou obálku.. Určitě si přečtu tyhle další díly. Jenom mi nezbývá nic jiného, než doufat že se dostanou co nejdříve i do naší knihovny.. :D Dost se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tuhle sérii,nevíte kde bych našla červenou stříbrnou a černou v češtině???? =D

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní, možná tak pokud najdeš stroj času :D Nebo můžeš zkusit napsat nakladatelství Albatros a zeptat se jich, kdy to vyjde, jelikož zatím bys to v češtině hledala marně...

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)