středa 26. ledna 2011

CooBoo připravuje

A aby nebylo těch ,,připravovacích" článků málo, díky Luu jsem zjistila, že nakladatelství CooBoo připravuje první díl z další série L.J.Smith. Takže kromě Upířích deníků nám od ní bude vycházet ještě trilogie Tajný kruh a první díl s názvem Zasvěcení vyjde někdy v únoru. V originálu jsou v téhle knize 2 díly, u nás to bude opět rozdělené.

Česká anotace : První kniha trilogie Tajný kruh.
Cassie je donucena se přestěhovat ze slunné Kalifornie do ponuré Nové Anglie a stále touží po svém starém životě. A to přesto, že cítí zvláštní spřízněnost s hrozivou skupinkou teenagerů, kteří terorizují její školu. Po zasvěcení do klanu čarodějek, které už po staletí ovládají New Salem, se stává součástí Tajného kruhu, opojného a smrtelně nebezpečného zároveň.

Smith, L. J.: Tajný kruh - Zasvěcení (The Secret Circle: The Initiation)
nakladatel: Albatros Media - CooBoo
232 stran; paperback; 130 x 200
249 kč
plánováno na únor 2011







A další série od CooBoo je trilogie Temný anděl.

Česká anotace : První kniha trilogie Temný anděl.
Temní andělé jsou skuteční! Existují! Eoduin se posmívá příběhům a pohádkám staré chůvy, ale co když je v nich ukryto kruté zrnko pravdy? Její služebná Aeriel až příliš brzy zjistí, že temní andělé jsou smrtelně skuteční. A neskutečně krásní! Vampýr odnese Aeriel na svůj hrad, kde musí sloužit jeho třinácti manželkám - přízrakům bez krve a duše. Aeriel je omámena magickou přitažlivostí temného ikara a nedokáže se mu vzepřít. Bolestně si však uvědomuje, že ho musí zabít!

Pierce, Meredith Ann: Temný anděl (The Darkangel)
nakladatel: Albatros Media - CooBoo
208 stran; hardback; 135 x 205
229 kč
plánováno na únor 2011

Tuhle knížku jsem doteď neznala, ale mohlo by to být zajímavé...Uvidíme jestli to bude něco originálního nebo jenom kopie populárních upířin...


2 komentáře:

  1. Nelíbí se mi u Tajného kruhu ten design; asi chtějí, aby si ji lidi koupili, až se podívají na obálku a řeknou si: "Hele, něco jako Upíří deníky!"

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to nevadí... ten obal je originál, takže to nění žádný promyšlený tah ALbatrosu. A podle mě to bude hodně jako Upíří deníky - Nemyslím že by L.J. Smith měla nějakej novej extra nápad... http://2.bp.blogspot.com/_jrw8dau4mnE/TJlth5wb64I/AAAAAAAAAHk/G_FTkBAVXB8/s1600/secret+circle+part+1.jpg

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)