sobota 29. ledna 2011

Brian James - Zombie blondýny

JSOU KRÁSNÉ. JSOU POPULÁRNÍ. JSOU MRTVÉ.

Hannah a její otec jsou neustále na útěku před exekutory. Tentokrát zamířili do městečka jménem Maplecrest. Od prvního okamžiku Hannah cítí, že se tu děje něco podivného - spousta domů je na prodej a ulice jsou nezvykle klidné a prázdné...
A pak se dostane mezi ty nejpopulárnější dívky, mezi roztleskávačky. Všechny jsou krásné, blond a mají bledou pleť. Věčná outsiderka Hannah cítí, že má jedinečnou šanci změnit svůj život. Netuší však za jakou cenu...

První den ve škole si Hannah skoro nikdo nevšímá, až na Lucase, který je trochu podivín. Všimne si, že Hannah pozoruje nejpopulárnější dívku ze školy - Maggie. Varuje ji, ať se od ní drží dál. Všechny roztleskávačky jsou prý Zombie a živí se lidským masem... Hannah mu samozřejmě nevěří - vy byste mu snad věřili? - ale stejně to vypadá, že se bude držet od Maggie dál, protože se roztleskávačkám ani v nejmenším nezamlouvá. Dvě roztleskávačky, Morgan a Miranda se jí posmívají kvůli jejímu batohu a nikdo kromě Lukase se s Hannah nebaví. Nejmilejší roztleskávačka je Meredith (zase jméno od M), která Hannah nabídne, aby přišla na zkoušku, že by se mohla přidat k roztleskávačkám. Zkouška ale dopadne špatně, protože Morgan Hannah (samozřejmě omylem) upustí z výšky a Hannah se pozvrací. Trenérka jí pak řekne, že podle ní na to ještě Hannah nemá, a ať to zkusí příští rok. Ale další den pak Maggie přijde k Hannaha řekne jí, že to ještě jednou zvážili a že se k nim může přidat...
Tahle knížka není žádná lovestory ani nic světoborného, ale přesto jsem ji přečetla v rekordním čase asi 3 a půl hodiny... Vlastně se divím proč. Podle mě to je proto, že jsem byla celou dobu zvědavá, jestli teda jsou zombie nebo jsou něco jiného či snad nejsou vůbec nic a Lukas je jenom na hlavu... Na zadní stránce je napsáno: Strhující kombinace ságy Stmívání a Stepfordských paniček. Stmívání na tom nepřipomínalo ani trochu, ale Stepfordským paničkám to podobné bylo. Každopádně když to skončilo, bylo to takový divný - vlastně to ani nějaké zakončení nemá, jenom taková ponurá věta na konec...

Takže 6/10

Neradila bych Vám, abyste si ji koupili, ale pokud máte přístup ke knihovně, zkuste to... je to opravdu zvláštní kniha. A liší se od dnešních přemnožených paranormal lovestory.

6 komentářů:

  1. Též jsem tuto knihu četla. Popravdě jsem od ní mnoho nečekala a měla jsem pravdu. Celou dobu jsem měla pocit že je to adaptace Stepfordských paniček akorát pro teenagerky. Souhlasím s koncem, opravdu to skončilo dost divně...

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku mám už delší dobu v plánu si přečíst, ale podle tvého popisu se mi do toho už ani nijak nechce, nezní to jak jsem si představovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to taky představovala jinak... Ty čtyři hvězdičky to má jenom kvůli tomu konci, kterej mě o tom přiměl docela dlouho uvažovat :) Jiank v tom popisku to není celý, jenom asi polovina, nechtěla jsem ti úplně prozrazovat...

    OdpovědětVymazat
  4. Já okolo toho chodím v Luxoru a vždycky si říkám, jestli má cenu si to kupovat :D zřejmě ne, tak se poohlédnu tedy v té knihovně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, z knihovny to je asi lepší... Koukám, že jsi taky z Prahy - kam tam chodíš do knihovny?

    OdpovědětVymazat
  6. Já chodím do ústřední, nebo na Prahu 9 :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)