neděle 2. ledna 2011

Cestujeme s hrdiny

Syki, Judit a Seesen pořádají challegne nazvanou Cestujeme s hrdiny. Rozhodla jsem se, že se zůčastním, protože to vypadá zajímavě. A o čem to vlastně je?

Cílem je sepsat všechna města, která během čtení knihy hrdina navštíví a tímto způsobem ,,procestovat" celý svět. Města musejí být ve skutečném světě.

Všechna města, která ,,navštívím" já, budu postupně přidávat do tohoto článku.
Jestli Vás to zaujalo, podívejte se na blog Syki, kde jsou podrobněji napsaná pravidla.
Rozhodla jsem se, že budu přidávat města do Google mapsa, takže -TADY- máte odkaz. :)Doufám ,že to funguje...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)