pátek 28. ledna 2011

Škola noci - Pokoušená

Pro ty z Vás, kteří to ještě nezaregistrovali, v průběhu března vychází další díl Školy noci, už 6. - Pokoušená.
Já jsem pořád u čtvrtého dílu a ten se mi zdál nejlepší... Stále čekám až budou mít pětku v knihovně...
Takže tady je obal (podle mě nic moc, ale aspoň se drží stejně, ne každý pes jiná ves) a anotace.

Zoey Redbirdové a jejím přátelům se podařilo vyhnat z Tulsy nesmrtelného anděla Kalonu i zlou velekněžku Neferet a mohou se tak vrátit do Školy noci, po které se jim všem už stýská. Kalonovo záhadné kouzlo však stále působí a Zoey musí jeho svádění odolávat pokaždé, když vstoupí do říše snů. Navíc se jí zdá, že v Kalonovi se přece jen skrývá přinejmenším troška dobra. Není však sama, kdo musí dělat těžká rozhodnutí a vybrat si, jestli poslechne instinkt, nebo hlas rozumu. Její nejlepší kamarádka Stevie Rae, první dospělá červená upírka na světě, totiž skrývá temné tajemství, které ji může stát život – anebo jí ho naopak zachránit.

4 komentáře:

  1. Já jsem si normálně nejdřív myslela, že ta holka na obrázku má podprsenku naopak nějak a že dole nic nemá :D :D

    Líbí se mi ale ta tyrkysová barva...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ta tyrkysová je hezká, ale ta holka mi tam nějak nesedí, zdá se mi že ta obálka je jiná než ty předchozí...

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se :).. a obálka je podle mě moc pěkná.. mě se líbí zatím nejvíce :)..

    OdpovědětVymazat
  4. Mne osobne sa na knihách páčia asi jedine tie pekné farebné obálky, oveľa viac ako tie čo má USA alebo UK... aspoň raz nám to vyšlo :) Inak tam mám rada asi len Aphroditu :D :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)