sobota 1. ledna 2011

Statistiky za rok 2010

Takže rok 2010 je za námi, doufám, že pro vás byl stejně dobrý (a plný čtení :-) ) jako pro mě.

Všem Vám přeju mnoho štěstí do roku 2011.

Trochu jsem se inspirovala vámi ostatními a rozhodla jsem se, že také udělám ,,zrekapitulování" minulého roku co se týče knih.

Počet přečtených knih :
Takže, počítala jsem si historii výpůjček v knihovně plus knížky, které mám doma a v uplynulém roce jsem je četla a přečtené e-booky a vyšlo mi, že jsem přečetla 194 knih.  Asi to bude ještě o něco víc, protože jsem něco četla vícekrát a něco jsem si půjčovala od kamarádek, ale zhruba okolo těch 200 knih to bude.

Počet knih v angličtině :
Těch jsem zatím moc nepřečetla, ale teprve začínám.
Anglicky jsem přečetla Shadow Kiss, Blood Promise, Spirit Bound, Last Sacrifice, Evermore a Chosen ze série House of Night. Navíc jsem asi do půlky přečetla první díl Gallagher Girls od Ally Carter, Succubus Blues od Richelle Mead a Evernight od Claudie Gray (tady pořád čekám až to budou mít v knihovně !! :-) )
Na příští rok jich v angličtině plánuji přečíst víc, nejméně 12.

Nejlepší knihy roku : Vampire Academy od Richelle Mead, Hunger games od Suzanne Collins, Pravá krev od Charlaine Harris, Mrazení od Maggie Stiefvater, série o Darrenovi Shanovi od Darrena Shana, Zavržený od Beccy Fitzpatrick, Mediátor od Meg Cabotové (i když to se tak úplně nepočítá, už jsem to četla po druhé), Divoké kočky od Erin Hunter, Proměna od Margaret Mahy, PinkMuffin@BerryBlue (jenom jedna knížka, taková oddechová, na zasmátí), Dávná kletba od Maryanne Curley, a Zlodějka knih od Marcuse Zusaka (moc děkuji Nicole, bez ní bych na tuhle úžasnou knížku nikdy nepřišla!! :-)

Oblíbené stránky týkající se knih :
www.goodreads.com - To snad ani nemusím komentovat :-)
www.arara.cz  - internetový obchod, kde prodávají i knihy a bývají tam první stránky z knihy jako ukázka
www.fantasticfiction.co.uk - Britská stránka od knihách a autorech

Oblíbené blogy :

Knihy, na které se těším do příštího roku :
Tak určitě je to Mockingjay - tady jde jenom o to jestli si to přečtu anglicky nebo budu mít sílu čekat na překlad :-)
Bloodlines - jsem zvědavá jestli tahle nová serie bude stejně dobrá jako Vampire Academy
Linger a Forever - první díl mě uchvátil. Četla jsem ho zrovna ve chvíli, kdy byl všechno jen ne mráz - v polovině července :-)
Akademie Evernight - tak ať už to v té knihovně konečně je!
Crescendo - taky jedna z knížek, na kterou jsem čekala dlouho - asi 8 měsíců. Člověk by řekl, že knihovny budou ty nejpopulárnější knížky dávat rychleji, ale je to spíš na opak. Spousta knížek, o kterých jsem předtím ani jednou neslyšela, je v knihovně akorát po dvou měsících. Mimochodem, nevíte někdo, kdy vychází Crescendo v češtině?
Krásní - Oškliví se mi líbili, tak jsem zvědavá, jestli to bude stejně dobré nebo ne, jak všichni píšou.
Being Nikki - První díl jsem četla už nejméně 3x a trvá jim to hrozně dlouho přeložit pokračování :-) 
Percy Jackson - Tahle série mě vždycky rozesměje. Těším se na 4.a 5. díl.
Maximum Ride - poprvé jsem to četla asi před třemi roky, chtěla bych aby přeložili další díly :-(
A nakonec další díly Školy noci, Pravé krve a Upířích deníků a Město ze skla.

No doufám, že jsem na nic nezapoměla. Pokud si na něco vzpomenu, ještě to sem připíšu.

Tak ještě jednou všem šťasný rok 2011!!

2 komentáře:

  1. Šťastný rok 2011 a ať ti všechna ta knižní i jiná předsevzetí vyjdou :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)