čtvrtek 3. února 2011

Prázdniny

Tak počínaje zítřkem mi začínají prázdniny, nejdřív pololetní a jelikož na Praze 9 (a asi i jinde, ale nevím kde přesně) máme hned potom jarní prázdniny, mám krásných deset dní volna, které využiju ke čtení knížek a psaní recenzí na ně, takže se můžete těšit. :-)
Plánuju konečně dočíst The Body Finder a další knížky :
  • Akademie Evernight a Hvězdopravec
  • Ať vejde ten pravý
  • nějaké knížky od Jodi Picoult, co jsem si půjčila na zkoušku
  • možná taky znova přečtu Mediátora (záleží na čase)
  • Čarodějnice na útěku a Čarodějnice se vrací od Celii Reesové
Takže mi držte palce, ať to všechno stihnu. Rozhodně toho nemám málo, ale času bude spoustu :)

4 komentáře:

  1. Těším se na ty recenze a užij si prázdniny! Pokud se mi podaří zítřejší zkouška, budu mít pro tento semestr padla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to budu určitě držet palce, z čeho ta zkouška bude?

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, stejně starej knihomol jako já z Prahy 9! Já myslela, že tu žijí jenom bárbínky. :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)