sobota 19. února 2011

Škola noci - Obálky z celého světa

Oficiální (USA)
Škola noci je všude tak populární... I když vlastně ne tak dobrá. Tak jsem se rozhodla, že najdu obaly k téhle sérii všude na světě - Podívejte se sami, co jsem našla.
EDIT : 20.2.2011  Díky Luu, která mi poslala odkazy na další obálky, jsem doplnila ještě další! :-)


 
Britská
Bulharská
Dánská
Německá
Finská
Francouzská
Polská
Portugalská
Brazilská
Ruská
Španělská

Švédská
Vietnamská
Turecká
Čínská


Většina zemí zvolila mezinárodní obaly... Ty naše (a Slovenské) jsou podle mě ovšem zdaleka nejlepší :-)
U těch, co nemají oficiální, tady jsou ještě další díly :
Portugalské
Britské
Vietnamský druhý díl
Polské
Brazilská série



Bulharský čestý díl
Bulharský sedmý díl
Bulharský 1. díl
Bulharský 2. díl
Bulharský 3. díl
Bulharský 4.díl
Bulharský 5.díl


Kromě českých se mi líbily ještě Portugalské.

5 komentářů:

  1. Prihodím ti pár do zbierky, k nalezení zde: http://forum.skolanoci.com/index.php/topic,1166.0.html

    Len si to tam treba trochu preliesť, teaser - http://img153.imageshack.us/img153/3555/65048625.jpg :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, Luu; pár dalších jsem našla, tak je tam přidám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Brazilské se mi líbí asi jako druhé protože nejhezčí jsou samozřejmě slovenské.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní, pro příště nepoužívej profil Anonymní, ale zvol si jméno! Jinak je to nepřehledné ;)
    Brazilské jsou opravdu hezké, ale souhlasím, že ty naše (A SLOVENSKÉ) jsou opravdu nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ty Britské, až na první díl a ty Polské jsou taky pěkné. Naše se mi až tak nelíbí, například obálka od dvojky je podle mě nic moc a pětka mohla být taky lepší. Ale je zajímavé, jak v různých zemích pojali obálky různě.

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)