úterý 8. března 2011

Hunger games 3 - Síla vzdoru

Oficiální anotace a obálka nakladatelství Fragment ke třetímu dílu Hunger games - Síla vzdoru. Nevím jak vy, ale já se hrozně těším :-)

Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být. Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo postání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká...

Vychází 05.04.2011

4 komentáře:

  1. Taky jsem se těšila, až jsem to nevydržela a přečetla si to v angličtině. Každopádně si to ještě půjčím v češtině, přece jen, všemu pořád ještě nerozumím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Třetí díl mohu jen doporučit!! Bylo to určitě zajímavé čtení, ale přece jen u mě jasně vede první díl, který nic nepřekoná :))

    OdpovědětVymazat
  3. Strasne se tesim az vyjde !! Precetla sem prvni dva dili a prvni je precejenom nejlepsi, tak sem zvedava na treti ... :)
    tesim tesim !!

    OdpovědětVymazat
  4. U mě patří Hunger games k těm málo knihám, které prostě MUSÍM mít... Hodně jich chci, ale jen pár MUSÍM. A hunger games k nim patří. Jedna z nejlepších sérií. Mohla bych pět ódy na několik stránek :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)