pátek 18. března 2011

Meg Cabot - Being Nikki

Oficiální obálka
Pro Emerson Wattsovou to nevypadá dobře.  

Em si byla jistá, že nemůže být nic horšího, než být ,,v kůži supermodelky".

Ale ukázalo se, že se spletla. Protože ta supermodelka může mít matku, která je záhadně pohřešovaná; bratra, který se objeví na jejím prahu a žádá odpovědi; bývalého nejlepšího přítele, který zamýšlí zničit Stark Enterprises aby pomstil smrt své ztracené lásky a Britského zpěváka, který o ní napíše písničku, která vede v žebříčcích všech hitparád. 

Jak se s tím vším může Em vyrovnat, když musí zvládnout ještě školu, přehlídky a víkendové výlety do St. Johns - zejména když má expřítele, který chce víc než jen fotku; sestru, která míří na mistrovství středoškolských roztleskávaček a vypadá to, že společnost, kterou reprezentuje, se nějak stáčí na temnou stranu... 

Nemluvě o tom, že se snaží přesvědčit lásku svého života, že modelky nakonec nejsou tak pitomé... vlastně jedna modelka obzlášť... 

Ale nakonec, nikdo neříkal, že bude jednoduché být Nikki.

U nás by mělo Being Nikki vyjít v září pod názvem Nikki. Nemůžu se dočkat, až si to přečtu, protože první díl mě uchvátil :-)

Anotace je můj překlad anotace z Goodreads, doufám, že tam nejsou nějaké chyby :)

2 komentáře:

  1. Já to četla minulý týden a taky mě to uchvátilo :D Na dvojku se těším, jednička skončila moc otevřeně :-) Hrozně se mi líbila Lulu :D

    OdpovědětVymazat
  2. tahle kniha i když je spíše pro mladší ročníky,určitě stojí za takovéto letní počtení.Meg Cabot je skvělá spisovatelka ,to mi došlo hned po přečtení prvních stránek Mediátora :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)