čtvrtek 31. března 2011

Melissa de la Cruz - Krvavý karneval: CZ anotace + obálka!

Oficiální CZ obálka
Mladí, krásní, bohatí… nesmrtelní
Pátrání po pachatelích tajemných vražd mladých upírů zavede Schuyler a jejího nejlepšího kamaráda Olivera až do Itálie, kde by měl žít její dědeček.

V New Yorku mezitím vrcholí přípravy na Čtyřstovkový ples, velkou událost, kterou pořádá modrokrevná elita. Rozmazlená a prohnaná Mimi Forceová u toho nemůže chybět – a právě na maškarním bálu, který uspořádá jako zakončovací večírek po hlavním plesu, číhá za maskami skutečné nebezpečí, kruté odhalení, jež má moc měnit osudy.



Dnes jsem projížděla stránky BB artu a už je tam plán až do června! Nic jiného než druhý díl Modré krve jsem tam nenašla... Obálka zatím není ve výborné kvalitě, ale z toho co vidím, se mi moc nelíbí. Co vám?

5 komentářů:

  1. Obálka prvého sa mi nepáčila vôbec, ale táto sa mi osobne zdá lepšia... a ak budú všetky v rovnakom štýle, môže to byť fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta obálka je hrozná! takovou jsem teda vážně nečekala... vedle toho je i první dost dobrá! škoda, že nepřevzali britské.

    OdpovědětVymazat
  3. Je zaujímavé dívať sa na 2 maximálne rozporuplné komentáre :D Ale rozumiem vám :)
    Pokiaľ ide o mňa, obálky sú priemerné. Tie české myslím. Videla som už i oveľa, oveľa horšie, takže tieto sú akurát :) Originál je však originál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stormy: Přesně můj názor... Rozhodně není výborná - ve ,,školním známkování" má tak 3 nebo 3-, ale na Napořád (5) či Město z kostí (4-) to nemá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě osobně, se tedy obal prvního i druhého dílu velice líbí!(dokonce víc než u originálů) ;) Když je to kniha o upírech, tak přesně takový obal jaký je u druhého dílu, se hodí. (tmavé pozadí, nádherná upírka s černými vlasy a rudýma očima) Jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)