pondělí 21. března 2011

Michael Grant - Gone

Oficiální obálka
Během mrknutí oka. Všichni zmizí. PRYČ.

Kromě mladých. Teenagerů. Školáků. Batolat. Ale ani jeden dospělý. Žádní učitelé, žádní policisté, žádní doktoři, žádní rodiče. A stejně náhle nejsou žádné telefony, internet nebo televize. Žádný způsob, jak najít pomoc. A žádný způsob, jak zjistit, co se stalo.

Hrozí hlad.  Vládnou surovci. Zlověstná stvoření číhají venku. Zvířata mutují. A sami teenagěři se mění, rozvíjejí se u nich nové schopnosti - nepředstavitelné, nebezpečné, smrtonosné síly - které každý den rostou.

Je to děsivý nový svět.  Strany jsou utvořeny, připravuje se boj. Měšťáci proti bohatým. Surovci proti slabým. Silní proti bezmocným. 

A čas dochází: O svých narozeninách zmizíš jako všichni ostatní...
  


Do téhle série se jednoduše musím pustit, protože mě strašně zajímá, kam se poděli dospělí. A celá série má výborná hodnocení.

Zatím vyšli tři díly (Gone, Hunger, Lies), čtvrtý (Plague) v USA vyjde 5. dubna. Jsou naplánovány ještě nejméně dva (Fear, Light) další díly - takže si na to rozřešení asi ještě počkám.
Nevím o tom, že by to u nás plánovali vydat, což je škoda.
Ukázka
   V jednu chvíli učitel mluvil o Občanské válce
   A tu příští byl pryč.
   Tady.
   Pryč.
   Žádné puf. Žádný záblesk světla. Žádná exploze.

- Překlad anotace je můj z Goodreads 
- Překlad ukázky je můj ze začátku knihy

4 komentáře:

  1. To zní dost zajímavě! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Gone se chystám už pěkně dlouho, ale když jsem si v lednu objednávala z bookdepository, nakonec zvítězily datem vydání trochu aktuálnější knihy... Ale příště už ji musím mít!

    OdpovědětVymazat
  3. Já to zrovna čtu - už asi dva týdny a ještě tak dva týdny budu, protože vždycky přijde něco, co má větší přednost. Jsem asi na 50. stránce a zatím to vypadá nadějně, i když ty nadpřirozené schopnosti... no, nevím, ale dávám tomu šanci :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to hodně zajímavě... :) akorát mě pěkně štve, jak dlouho vždy trvá, než se knihy dostanou do čr - a nějaké se vůbec nevydají...

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)