pondělí 4. dubna 2011

Andrea Cremerová - Vlčí zhouba / Vzpoura

Poutavé pokračování Smečky začíná tam, kde první díl skončil. Calla Torová se vzbudí v doupěti Hledačů, svých zapřísáhlých nepřátel, a je přesvědčená, že její dny jsou sečteny.

Ale pak jí Hledači učiní návrh, který jí dá šanci zničit bývalé pány a zachránit smečku a muže, kterého opustila. Stojí Ren za cenu její svobody? A bude Shay stát po jejím boku ať se stane cokoliv?

Teď, když může řídit svůj osud, musí se Calla rozhodnout, jaké bitvy stojí za to, aby v nich bojovala.

Kolik zkoušek může láska snést a přitom přežít?

V USA vychází 26.7.2011
V ČR bychom se měli dočkat někdy v průběhu září.


EDIT 3.5.2011 - Tak už máme oficiální název - Vzpoura! No neladí to krásně k tomu prvnímu? :)

Zelená obálka měla být oficiální, a teď se to změnilo, a Smečka bude v USA k dostání pouze v obalech, které jsou níže. Moje reakce : PROČ?!?





- anotace je můj překlad z Goodreads
- Vlčí zhouba je můj překlad originálního názvu Wolfsbane - nejedná se o oficiální překlad

6 komentářů:

  1. Ren stojí za všechno:D
    Docela jsem zvědavá, jak bude znít český překlad názvu. Minule mě překvapili, že se na rozdíl od Slováků a Poláků vytasili se Smečkou. A díky za to, že v knize nechali "Nighshadey".

    Taky nechápu, proč se rozhodli změnit pův. covery, u kterých se mi téměř zastavil dech. Tyhle nové už nejsou prostě tak dobré.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle knížka je nejvíc kráásná...už aby byl u nás už i další díl...ale moc sem nepochopila ten konec tam píšou že umírá...a přitom ne :D já nevim nechám se překvapit dalším dílem ...

    OdpovědětVymazat
  3. No,u SMEČKY mi přijde že my máme hezčí obal než v USA...

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní, my máme původní originál. Pak se to v USA změnilo a druhá edice bude vypadat takhle a od teď to budou jediné obaly, se kterými bude možné sérii sehnat.

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělé že se tu někdo zajímá o stejnou literaturu.A taky jsem moc ráda že tu je info o druhém dílu.A jak to vypadá s třetím dílem nevíte?

    OdpovědětVymazat
  6. Třetí díl Bloodrose vyjde v originálu na konci února příštího roku. Takže myslím (pouze dohad) že u nás to vyjde někdy na jaře příštího roku :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)