pátek 22. dubna 2011

Nejlepší kniha od Meg Cabot

Včera skončilo hlasování o nejlepší knihu od Meg Cabot. Nemůžu říct, že jsem výsledek nečekala.

Otázka byla, která série (případně kniha) od Meg Cabot je nejlepší.

Naprosto jasně zvítězila série Mediátor (i moje volba) se 34 hlasy. To je jasný signál pro ty, kteří tuhle vynikající sérii neznáte - jděte to zkusit!

Na druhém místě se umístila série s Heather Wellsovou - Velikost L, Velikost XL, Na velikosti nezáleží - se 4 hlasy.

A na třetím místě novinka Nenasytná se 2 hlasy - tu jsem já sama zatím nečetla, takže nemůžu usoudit, jak oprávněné to je.

Ostatní knihy dostaly po 1 hlase, až na Hrdinkou snadno a rychle a možnost jiná (tu jsem tam dala jako hromadného zástupce u nás zatím nevydaných knih, ale je vidět, že u nás vydané série vedou) s žádným hlasem.

Ať už jste hlasovali jakkoliv, jsem si jistá, že se všichni shodneme na jednom - knihy od Meg Cabot jsou prostě super! :)



Princezniny deníky
  1 (2%)
Mediátor
  34 (77%)
Hrdinkou snadno a rychle
  0 (0%)
V kůži supermodelky
  1 (2%)
Velikost L série
  4 (9%)
Úspěšná smolařka
  1 (2%)
Nenasytná
  2 (4%)
Slepá vášeň
  1 (2%)
jiná
  0 (0%)


Celkem hlasů: 44

3 komentáře:

  1. Tak na sérii Mediátor se už nějakou dobu chystám, možná mě zrovna tohle dokope k tomu, abych to přečetla co nejdřív... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Meg Cabot, Meg Cabot, Meg Cabot *udělá mexickou vlnu* :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš opravdu nádherný blog..moc se mi tu líbí..chodím sem pravidelně..Doufám, že ti nebude vadit když si tě přidám na ten svůj:)
    www.mybooks-varoin.blogspot.com díky moc

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)