úterý 5. dubna 2011

Vampýrská Akademie vs. Hunger Games

Dnes je 5.4.2011. Na tohle datum jsem se těšila tak tři měsíce. Právě dneska totiž vychází Síla vzdoru - poslední díl ze série Hunger games od Suzanne Collinsové.

A proto byl čas ukončit anketu. Výsledek je zhruba takový, jak jsem ho čekala.

Vražda. Láska. Zrada. A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy. Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…
Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo postání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká...










S 42 hlasy (63%) zvítězila Poslední oběť
A 24 hlasů (36%) měla Síla vzdoru.

Tenhle výsledek mě ani nepřekvapil - přeci jen je VA známější - ale to v žádném případě neznamená, že lepší! Pokud ještě Hunger games neznáte, rozhodně zkuste - nebudete litovat! :)
Na Vampýrskou akademii 6 si fanoušci budou muset počkat ještě pár dní - konkrétně do 11.4., což je už příští pondělí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)