sobota 7. května 2011

Nejoblíbenější knižní upír

Včera o půlnoci skončila anketa o nejoblíbenějšího knižního upíra. A jak to dopadlo?

Celkem během dvou týdnů hlasovalo 126 lidí. Děkuju všem, co se zůčastnili! :)
S 53mi hlasy, což je asi 42%, zvítězil Dimitri z Vampýrské akademie. Ten je sice jenom napůl upír, ale musela jsem ho tam dát :)
Na druhém místě skončila možnost jiný. Opravdu by mě zajímalo, kdo ti jiní jsou. Pokud jste vybrali tuhle možnost, můžete napsat v komentářích, co to bylo za upíra? Jsem zvědavá, jací upíři si ještě získali vaše srdce.

Třetí místo si vybojoval Edward ze Stmívání.
Těsně pod stupínkem vítezů je Adrian z Vampýrské akademie a se stejným počtem hlasů Erik z Pravé krve.
Páté místo - Damon z Upířích deníků.
Šesté místo - Stark ze Školy noci.
Sedmé místo - Stefan z Upířích deníků.
Osmé místo - Erik ze Školy noci.
A poslední skončil Bill z Pravé krve, který nezískal ani jeden hlas. Evidentně mezi takovou konkurencí nemá šanci.



Dimitri - VA
  53 (42%)
 
Adrian - VA
  11 (8%)
 
Bill - Pravá krev
  0 (0%)
Erik - Pravá krev
  11 (8%)
 
Erik - Škola noci
  1 (0%)
Stark - Škola noci
  8 (6%)
 
Damon - Upíří deníky
  10 (7%)
 
Stefan - Upíří deníky
  4 (3%)
 
Edward - Stmívání
  12 (9%)
 
jiný
  16 (12%)

4 komentáře:

  1. Můj nejoblíbenější upír je momentálně Simon z TMI. Ale třeba i Stefana z Mercy Thompsonové mám docela ráda.
    Nečtu vyloženě úpírské knihy, takže ze sérií, které jsi vyjmenovala znám tak akorát VA (zatím jsem u 3tího dílu) a světoznámé Stmívání...

    OdpovědětVymazat
  2. já fandim Dariovi ze Školi noci nebo Samovi z Pekelného spasitele

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, Edward už se nedrží na prvním místě! :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Eva: Kdybych tam měla dát všechny upíry, které znám, byla by to pořádně dlouhá anketa!
    Anonymní: Daria mám taky ráda! Ale toho Pekelného spasitele vůbec neznám...
    Dý: Už dlouho! :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)