středa 18. května 2011

Originální vs. Česká obálka: Krvavý karneval

Pro dneše jsem vybrala obálku k zatím nevyšlé knize Krvavý karneval od Melissy de la Cruz.


český                        vs.                       originál

Musím říct, že dneska by u mě ani jeden z těch dvou nevyhrál cenu o nejkrásnější obal. Ale celkově se mi více líbí český obal, je takový tajemnější. Ale nelíbí se mi ty rukavičky ani jak má ta holka modře podmalované oči.
Originální obálka se hodí k názvu. Ta maska vypadá docela hezky, ale lepší by byla jenom škraboška.
Obálka k prvnímu dílu Modrá krev se mi ovšem líbila více. Jednak ta česká obálka byla hezčí a jednak ta originální se mi vůbec nelíbí. Originální obálky se mi líbí až od čtvrtého dílu.
Vůbec nejhezčí obálky k téhle sérii jsou z druhého originálního vydání.
Která z obálek se vám líbí více?

3 komentáře:

  1. Do dneška jsem si nezvykla a nenašla jedinou věc, která by se mi líbila na české obálce :(.. A asi si ani nezvyknu.. nelíbí se mi..

    Co se týká originálu.. rozhodně u mě vede a docela se mi i líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa páči tá z druhého originálneho vydania :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)