středa 11. května 2011

Originální vs. Česká obálka: Nenasytná

Dnes jsem vybrala knihu Nenasytná od Meg Cabotové.

český                       vs.                       originál

Ani jedna z obálek není špatná, obě hezky do červené, což je moje oblíbená barva.

Ale více se mi líbí originální obálka, ty šaty jsou prostě úchvatní, k tomu ten kůl, co drží v ruce. I písmo je hezké. Česká obálka je také hezká, se svým originálním písmem. Ale musím přiznat, že se mi úplně nelíbí ten náhrdelník, přijde mi to trochu kýčovité. A to černé pozadí originálu s tou červenou ladí mnohem více než ty záda na českém. Přesto čeští grafici odvedli lepší práci než jindy, obálka patří mezi ty lepší, jenom v porovnání s originálem u mě nemá šanci.

A jaký je váš názor?

4 komentáře:

  1. Taky se mi víc líbí ta originální obálka. Jo, ta česká je docela dobrá, ale proč skoro nahý záda a náhrdelník?
    Zato originální obálka je dobře sladěná a celkově pro mě rozhodně lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, už jsem přišla na to, co mi na české nejvíc vadí. Je to jméno autorky, které neladí k těm červeným šatům! Je to sice drobnost, ale kvůli ní mám z obálky divný pocit.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se naopak líbí více česká. Možná to je tím, že miluju šperky :D. Jak řekla Willinda, jméno autorky tam tak úplně nesedí, ale je to detail. origální obálka je taková nijaká :D. Nevím no ;D

    OdpovědětVymazat
  4. česká... holé záda ženy jsou velmi sexy :)))

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)