středa 18. května 2011

Richelle Mead - Bloodlines anotace

Nakladatelství Penguin Australia zveřejnilo na svých stránkách anotaci k prvnímu dílu spin-off série Vampýrské akademie. Jsem zvědavá, jestli Richelle udrží svůj výborný styl psaní z VA. Pozor na spoilery pro ty, kdo nečetli Poslední oběť!

KREV NELŽE
Sydney je alchemista, jedna ze skupiny lidí, kteří používají magii a snaží se spojit svět upírů a lidí. Chrání tajemství upírů - a lidské životy.

Když je Sydney vytažena z postele uprostřed noci, nejdříve si myslí, že ji stále trestají za její složité spojenectví s dhampýrkou Rose Hathawayovou. Ale ukážes se, že je to horší. Jill Dragomirová - sestra Morojské královny Lissy Dragomirové - je ve smrtelném nebezpečí a Morojové ji musí ukrýt.

Aby se vyhli občasnké válce, je zavolána Sydney, aby byla Jilllina strážkyně a ochránkyně. Bude její spolubydící na posledním místě, kde by je někdo hledal - lidské internátní škole v Palm Springs, v Kalifornii. Ale místo toho, aby na Amberwood Prep našli bezpezpečí, Sydney zjistí, že hra teprve začíná...

5 komentářů:

  1. Ááá, jak já se na tu sérii těším :) Doufám, že bude stejně dobrá, jak VA :)

    OdpovědětVymazat
  2. panejo, nemůžu se dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Před pár minutama jsem dočetla poslední oběť - musim říct, že to byla fakt bomba!
    Bloodlines si snad přečtu v originále, nevydržim čekat, protože VA byla prostě úžasná a hrozně by mě zajímalo, jak to bude pokračovat, jen doufám, že Richelle neubere na kvalitě, protože by to byla vážně škoda.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilčo, Poslední oběť byla přeložená do čtyř měsíců, takže myslím, že Bloodlines u nás můžeme očekávat někdy v prosinci/lednu. Ale jestli to chceš zkusit v originálu, tak Richelle Mead píše docela lehkou angličtinu; Mrazivý polibek byla první anglická kniha, co jsem přečetla :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)