neděle 19. června 2011

Anna Godbersen - Intriky

Po rozloučení s nejjasnější hvězdou New Yorku, Elizabeth Hollandovou, se začínají šířit klepy o jejím předčasném konci.

Všechni upírají svůj zrak na její nejbližší - její nezbednou sestru Dianu, nyní jedinou naději na zachranu rodiny; nejproslulejšího mládence New Yorku, Henryho Schoonmakera; svůdnou Penelopu Hayesovou, která je připravená nárokovat si vše, co zde její nejlepší kamarádka zanechala; a Linu Broudovou, která objevuje, že přestože na penězech záleží a rodina se počítá, drby jsou nová měna.


Jak se ze starých přátel stávají rivalové, nejoslnivější členové Manhattanské společnosti zjišťují, že jejich budoucnost je ohrožována šepotáním minulosti.
Ve vynikajícím pokračování Luxusu není nic nebezpečnějšího než skandál... a nic není cenější než tajemství.


Na Intriky, které u nás vychází 21.9. se už neuvěřitelně těším! A ten obal... perfektní :)

-anotace je můj překlad z Goodreads
-obal je oficiální, ale asi budeme mít stejný :)

1 komentář:

  1. Knihu Luxus jsem držela v ruce v knihkupectví... nakonec jsem si ji ale nekoupila, protože mě nijak zvlášť nezaujala anotace. No, knížka to může být dobrá, ale momentálně ji nemám na seznamu k přečtení. :))

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)