neděle 26. června 2011

Lisa Desrochers - Personal Demons (Osobní démoni)

Frannie Cavanaughová je hodná katolička. Strávila roky tím, že držela všechny v dostatečné vzdálenosti od sebe - dokonce i své nejbližší přátele - a zdá, že její maturitní rok bude víceméně stejný.. Dokud se do její třídy nezapíše Luc Cain. Nikdo neví, odkud přišel, ale zdá se, že si od něj nedokže držet odstup.
Ale neví, že Luc je na misi. Poslalo ho samotné peklo, aby záskal Frannieinu duši. Mělo by to být jednoduché - jediné, co musí udělat, e přiměť ji zhřešit, a Luc je velice svůdný. Frannie nemá šanci. Ale musí pracovat rychle, protože pokud se ji snaží získat peklo, nebe se nemůže držet zpátky. A opravdu, netrvá dlouho a ukážel se anděl Gabriel, ochotný udělat cokoliv, aby Luc získal to, kvůli čemu přišel. A netvrá dlouho a oba zjistí, že spolu bojují o víc než jen Frannieinu duši...



 + trailer na knihu

Kdybyste si museli vybrat
mezi Nebem
a Peklem...
Co by to bylo?
GABE
LUC
Jste si jisti?

-anotace je můj překlad z Goodreads
-obálka je USA oficiální
-trailer je oficiální

2 komentáře:

  1. Páni...všetky tie knihy vyzerajú tak dobre :)..mať tak viac času :)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi povídej :) Já mám zásobu knih na 3 roky dopředu :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)