úterý 28. června 2011

Nová série v ČR: Andělé (1.díl Pád) od Lauren Kate

Po pauze pokračuje moje rubrika, která představuje nové série, které se u nás chystají. Dnes jsem vybrala další z letních novinek Knižního klubu.

Anotace
Na Danielu Grigorim je něco bolestně známého.
Tajemný a rezervovaný, upoutá pozornost Luce Priceové od okamžiku, kdy ho vidí ve svůj první den v internátní škole Sword & Cross (Meč & Kříž) v dusném Savannahu v Georgii. Je jediným pozitivním bodem v místě, kde jsou mobily zakázané, ostatní studenti jsou blbci a bezpečnostní kamery sledují každý váš pohyb.
I přestože Daniel nechce mít s Luce nic společného - a dává to velice jasně najevo - nemůže ho nechat být. Táhne ji to k němu jako můru k plameni. Musí přijít na to, co se Daniel tak zoufale snaží udržet v tajnosti... i kdyby ji to mělo zabít.



Obálka

Obálka je opravdu nádherná. Další skvost, po kterém člověk touží už jenom kvůli té obálce :) Naše obálka se dneska objevila, a stejně jako všechny edice a překlady, co jsem zatím měla možnost vidět (včetně Slovenska) je originální! Jupí:)


Série
Pád má mít celkem čtyři díly, tři už vyšly v originále, čtvrtý se zatím chystá na rok 2012. Název druhého dílu je Torment (česky: Muka), třetí díl se jmenuje Passion (Vášeň) a poslední díl autorka nazvala Rapture (Úvod).
Celá série má moc hezké obálky, první dvě naprosto úchvatné a třetí díl  za nimi trochu pokulhává.

Vydání u nás
České názvy jsou pravděpodobné názvy, pod kterými knihy vyjdou, ne můj překlad. Může se to změnit, ale zatím to vypadá, že v našich knihkupectvích už v srpnu najdete Pád,v  říjnu Muka, v březnu přístího roku Vášeň a v květnu příštího roku Úvod. Všechny knihy vyjdou u knižního klubu a musím říct, že to bude vycházet docela rychle. O překladateli se zatím neví. Pád bude vázaný.

Autorka
Autorkou téhle série je Lauren Kateová. Fallen (Pád), její první kniha, vyšel na konci roku 2009. Vyrostla v Dallasu, chodila do školy v Atlantě a začala psát v New Yorku. Kromě série Andělé napsala ještě knihu The Betrayal of Natalie Hargrove (Zrada Natalie Hargroveové). Její knihy byly přeloženy do více než třiceti jazyků. Nyní žije v Laurel Canyon se svým manželem a doufá, že se naučí surfovat. Momentálně pracuje na poslední knize ze série Andělé, Rapture (Úvod).
Lauren Kateová
její Facebooková stránka
její BLOG
její Oficiální stránka
její Twitter



Názory a hodnocení
O téhle knize opravdu nevím, co si mám myslet. Někdo ji miluje, další ji zase úplně odsuzují. Ale nenechám si ji ujít, i kdyby jenom kvůli už zmiňovaném obalu. Mezi mými přáteli na Goodreads má kniha hodnocení 3.74 - což sice není moc, ale mohlo to být horší :) O trošičku lepší je celkové hodnocení knihy - od všech - a to 3.77.
A teď už nás čekají úryvky z recenzí :)

sherry soule, hodnotila 5 of 5 stars :
Byla jsem opravdu nadšená, že si mohu přečíst knihu "PÁD" od autorky Lauren Kateové a myslím si, že ten obal je naprosto oslnivý!


Joyzi (littlemissya), hodnotila 2 of 5 stars :
Nesuďte mě.  Opravdu jsem tuhle knihu chtěla mít ráda. Opravdu. Ale byla jsem dost zklamaná. Možná to bylo kvůli: a)hroznému psaní b)kýčovitým dialogům c)otravným postavám d)neuvěřitelnému mixu děje Stmívání, Zavržený a Napořád nebo e)všechno z toho

Kaytlin, hodnotila 4 of 5 stars :
Myslím, že tahle kniha je skvělá a nemůžu se dočkat druhého dílu. Nejdříve to bylo trochu pomalé, ale ne natolik, abych úplně přestala číst. Čím dále se v příběhu dostanete, tím těžší je Pád odložit.


Gwish, hodnotila 3 of 5 stars :
Před nějakou dobou jsem narazila na popis téhle knihy a zdálo se mi to dostatečně zajímavé, abych si to chtěla přečíst. Ale pak jsem si přečetla hodně recenzí a většina z nich byla odrazující, takže jsem moc neočekávala, když jsem to začala číst. Ale ukázalo se, že to nebylo tak špatné, jak jsem si myslela, naopak to bylo dost zábavné. Vůbec nebolo těžké Pád přečíst ani jsem se nemusela nutit do pokračování.


Video
Co si pamatuju, vídala jsem stíny
Temné, pokřivené tvary, ze kterých mě mrazilo
Byly tam tu noc, kdy hořelo
A jsou ještě silnější, tady na Sword&Cross
Někdy si říkám, že jedině strážný anděl by mě mohl zachránit
Ale ve skutečnosti jsem nikdy nevěřila na anděly
Dokud jsem nepotkala JEHO


- anotace je můj překlad z Goodreads
- obálka je oficiální česká
- obálky dalších dílů jsou oficiální, ale pravděpodobně je budeme mít taky :)
- video je oficiální,  překlad je můj
- úryvky z recenzí jsou z recenzí na Goodreads
- info o autorce jsem překládala já z jejích stránek
- autorem fotky je Andre Vippolis

6 komentářů:

  1. Pád si určitě přečtu, už kvůli té obálce... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bola to naozaj sprostosť. Asi jediné čo na tej knihe bolo dobré bola už spomínaná obálka...

    OdpovědětVymazat
  3. já se na něj už taky hrozně těším..je celkem nespravedlivý,že na Slovensku vyšel už někdy v lednu a my na něj čekáme až do srpna:(

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní, zas tak nespravedlivý mi to nepřijde, u nás vyšla spousta sérií (Vampýrská akademie, Nástroje smrti) které u nich zatím ani neplánují, nebo u nich vycházejí později než u nás. Že to vyjde dříve na Slovensku, je spíše výjimka.

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá zajímavě, to určitě ochekuju

    OdpovědětVymazat
  6. Bezvadná knížka. Sice sem se ze začátku trochu nudila ale asi v půlce mě to vcuclo do sebe a nemohla jsem odtrhnout oči. Je dobře že nechali původní obálky, jelikož většina českých není tak dobrá. Moc se těším až si přečtu další díl.

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)