úterý 19. července 2011

2 novinky na léto od CooBoo

Tenhle měsíc toho v YA sféře věru moc nevychází. Jednou z mála vycházejících knih je druhý díl Tajného kruhu - Otrokyně. Vychází za necelý týden (25.7.)

Přeložená anotace (docela krátká):
Druhý díl v napínavé nové trilogii autorky Upířích deníků. Cassie je chycená mezi Dianinou a Fayeinou ztravující touhou použít tajemnou sílu Kruhu - a stává se vězněm své vlastní nebezpečné lásky.


Česká anotace:
Pokračování strhujícího příběhu moderních čarodějek!
Po zasvěcení do Tajného kruhu mladých čarodějek se Cassie opájí svou nově nalezenou mocí, která je stejně návyková jako nebezpečná. Octne se mezi dvěma soupeřícími klany a záhy stojí před zásadním životním rozhodnutím: Má zradit ty, které miluje, nebo se doznat a riskovat tak vyhoštění z kruhu?

Nevím jak vy, ale já se hrozně těším! :))


Druhá novinka je sice až srpnová, ale u mě neméně očekávaná. Bezchybná od Lary Chapman by se u nás měla objevit 8.8.

Přeložená anotace:
Sarah Burkeová je téměř perfektní. Má zabijácké modré oči, úžasné blond vlasy a dokonalé známky. Je tu jen jedna velká chyba: její nos. Ale ani ten není tak špatný. Sarah má nejlepší kamarádku a velké cíle o slávě mezi novináři.
První den jejího maturitního ročníku vejde do její třídy žurnalistiky Rock Conway a rozhoupe její svět. Problém je, že její nejlepší kamarádka Kristen se do něj zamiluje také. A když Kristen a Rock stojí vedle sebe, je to jako kdyby obživli Barbie a Ken. Takže když Kristen prosí Saraha o pomoc s polapením Rocka, Sarah udělá jedinou věc, kterou může nejlepší kamrádka udělat: souhlasí. Na někoho tak chytrého, co si vlastně myslela??


-první anotace Tajného kruhu je můj překlad z Goodreads
-druhou anotaci Tajného kruhu a českou obálku mám odsud
-anotace Bezchybné je můj překlad z Goodreads 
-obálka Bezchybné je oficiální

2 komentáře:

  1. Na obě knihy se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že jsem nečetla první díl Tajného kruhu, (a ani se na to v nejbližší době nechystám), tak Otrokyni neočekávám, zato na tu druhou se těším. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)