úterý 5. července 2011

Nová série v ČR: Čísla od Rachel Wardové

Anotace
Jem už od malička vidí v očích lidí čísla. Co ta čísla vlastně znamenají, pochopí v den matčiny smrti – jsou to data, dny, kdy lidé, kterým se dívá do očí, zemřou. Život je pro Jem těžký, dokud nepotká kluka, kterému říkají Pavouk. Svět je náhle mnohem krásnější. Ale cestou do Londýna Jem pozná, že se blíží veliké neštěstí.To navždy otřese jejich životy…


Obálka
Česká obálka je stejná jako originál. Tohle není obálka, která by mě zaujala tak moc. Mnohem hezčí je verze s tvrdou obálkou, ta doopravdy zaujme. Škoda, že nebudeme mít tuhle :(

Série
Série Čísla má tři díly, poslední v USA vyšel v červnu tohoto roku. Druhý díl se jmenuje Chaos a třetí Infinity (Věčnost).



Vydání u nás
U nás právo na vydání série zakoupilo nakladatelství Egmont. První díl vychází v červnu, druhý v říjnu, o trojce zatím žádné zprávy. Kniha bude vázaná (tvrdá obálka) a podle mě bude taky docela drahá (všechny knihy Egmontu stojí nad 300 Kč,- tj. 12 € a víc). Překladatel zatím neznámý.

Autorka
Rachel Wardová je britská autorka. Čísla je její debut. Žije s manželem a dvěma dětmi v Bathu ve Velké Británii. Její Čísla získala spoustu ocenění.
Ráda čte, má ráda psy, hlavně kolie a lurchers (tohle slovo opravdu nevím, co znamená, ale můžete se podívat na obrázky :). K jejím oblíbeným filmům patří Rozum a cit, Počátek, Vzhůru do oblak, Milionář z chatrče nebo Minority report. Má kočku, je ráda doma se svou rodinou a je vegetariánka.

Více můžete zjistit na její oficiální stránce.

Názory a hodnocení
Tahle série má na jednu stranu opravdu špatné hodnocení (puze 3,41 z 5) a na druhou starnu dost dobrých recenzí. Já asi s koupí počkám až co bude kdo říkat...

Jennifer T., hodnotila: 4 of 5 stars
Rachel Wardová napsala opravdu obscénní a odvážný román, takový, jaký mě na chvíli udrží... na konci nastal opravdu smutný moment... a těch posledních několik vět mě přimělo chtít Čísla 2, Chaos!

Emily May, hodnotila: 4 of 5 stars
Tahle kniha mě příjemně překvapila, opravdu se mi líbil příběh a objevování podtříd a značení ve spoelčnosti.

Arlene, hodnotila: 3 of 5 stars
Celkově pohodové čtení s obrovským potenciálem, který autorka úplně nevyužila.
Overall, just an okay read that really had a ton more potential that I don’t think the author took advantage of.



Video
Co kdybyste se podívali do čí ostatních
a viděli v nich datum, kdy zemřou?
Chtěli byste takovou moc?
A jak byste ji zastavili?
Chtěli byste vidět vaše číslo?
Přečtěte si příběh Jem


- anotace i obálka jsou z www.bux.cz
- obálky dalších dílů jsou oficiální, ale pravděpodobně je budeme mít taky
- video je oficiální,  překlad je můj
- úryvky z recenzí jsou z recenzí na Goodreads
- info o autorce jsem překládala já z jejích stránek
- autorem fotky Rachel Wardové je Sean Malyon

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)