sobota 27. srpna 2011

Lauren Oliver - Delirium

Než vědci našli lék, lidé věřili, že láska je dobrá věc. Nerozuměli, že jak jednou láska - delirium - rozkvete ve vaší krvi, už z jejího držení neutečete. Teď jsou věci jiné. Vědci jsou schopni lásku vymýtit, a vláda požaduje, aby všichni občané obdrželi lék jakmile překročí osmnácté narozeniny. 


Lena Holoway se vždycky těšila na den, kdy bude vyléčena. Žvot bez lásky je život bez bolesti: bezpečný, vyměřený, předvídatelný a šťastný.


Ale devadesát pět dní před léčbou udělá Lena něco nemyslitelného: Zamiluje se.

EDIT: Udělala jsem chybu v příjmení autorky! Moc se omlouvám, nějak se mi Lauren Kate a Lauren Oliver pletou... Díky Stormy za upozornění! :)

2 komentáře:

  1. Máš chybičku pri autorke :)
    Ja som na túto knihu neskutočne zvedavá. Vraj je v nej máličko akcie, ale pri tom je veľmi dobrá... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, teď to vidím! Muselo mi to uniknout, když jsem to narychlo řednastavovala. Mě se z nějakého důvodu tyhle dvě autorky pořád pletou :D Obě Lauren a obě mají "jménové" příjmení :D Hned to jdu opravit, díky za upozornění :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)