sobota 6. srpna 2011

Nejoblíbenější Harry Potter

Úplně jsem zapomněla na vyhodnocení ankety o Harrym Potterovi. Takže tady to je:

Otázka byla:


Blíží se premiéra posledního HP filmu. Jaká kniha se Vám líbila nejvíce?

A naprosto jasně zvítzězil poslední díl Relikvie smrti. To je i můj nejoblíbenější díl.
Na druhém místě zkončila trojak - Vězeň za Azkabanu.
A třetím místo obsadila, pro mě docela překvapivě poslední možnost, a to, Nečetl/a jsem ani jednu z nich.

Tady se můžete podívat, jak to dopadlo s ostatními díly.


1. HP a Kámen mudrců
  2 (2%)
 
2. HP a Tajemná komnata
  7 (7%)
 
3. HP a Vězeň z Azkabanu
  18 (20%)
 
4. HP a Ohnivý pohár
  8 (8%)
 
5. HP a Fénixův řád
  4 (4%)
 
6. HP a Princ dvojí krve
  7 (7%)
 
7. HP a Relikvie smrti
  29 (32%)
 
Ani jedna, nečetl/a jsem je.
  14 (15%


Ale jedno je jasné:

V jakékoliv edici...



v jakémkoliv jazyce...





kdekoliv...





je všichni čtou, nebo alespoň viděli filmy...


a to díky jen díky J.K.Rowling!


 Díky ní všichni znají chlapce, který přežil - chlapce jménem Harry Potter! :)

2 komentáře:

  1. ta poslední edice se mi moc moc líbí!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Malina maláá15. srpna 2011 19:45

    HArry potter je a bude vždycky nej... ;)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)