pondělí 29. srpna 2011

První krátký trailer na Hunger Games

Není pochyb o tom, že film Hunger Games bude mít velký úspěch. Teď, když už jsme se rozloučili i s Harrym Potterem, bude to podle mě největším trhákem příštího roku. Film sice přijde do kin až 23.března 2012, ale první ukázku vypustili tvůrci už teď. Trailer našla Adrianga, takže děkuju za info! :) Zatím to není perfektní kvalita, ale stojí to za to. Jde o několik záběrů na Katniss v aréně.




Jennifer Lawrence: Jsem velká fanynka knih a nemůžu se dočkat, až se s Vámi o film v březnu podělím. Tady je první pohled na Hunger Games.
Tak jo, poslouchej mě.
Jsi silnější než oni. Jsi.
Chtějí prostě dobrou show. To je vše, co chtějí.
Víš, jak lovit.
Ukaž jim, jak jsi dobrá.
THE HUNGER GAMES

1 komentář:

  1. Normálne som mala zimomriavky po celom tele... neviem sa dočkať normálneho traileru. Keď toto so mnou urobil teaser... vážne nechcem vedieť, čo so mnou spraví niečo viac a čo budem robiť v kine :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)