neděle 7. srpna 2011

Rachel Cohn & David Levithan - Nick a Norah

Tahle kniha bude podle všeho úžasná. Vyjde u nás v říjnu tohoto roku u nakladatelství CooBoo pod názvem Nick a Norah. Čeští čtenáři můžou znát spisovatelku Rachel Cohnovou, která napsala knihy Perníková panenka a Prcek (vyšlo u BB artu).


Všechno to začíná, když Nick požádá Norah aby na pět minut byla jeho přítelkyně. Potřebuje jenom pět minut, aby se vyhnul svojí ex-přítelkyni, která se zrovna přišla podívat na koncert jeho kapely. S novým klukem. A pak, po jednom polibku, Nick a Norah se pouští do dobrodružství na pozadí New York City.

Tahle on řekl/ona řekla romance vyprávěná hvězdami YA literatury Rachel Cohnovou a Davidem Levithanem je sexy, vtipná horská dráha příběhu o jednom rande během jedné velice dlouhé noci, s dvěma teenagery, kteří se oba zotavují ze zlomeného srdce a snaží se zjistit, kdo chtějí být - a kde hraje další dobrá kapela.

Vyprávěna ve střídajících se pohledech, hemžící se doporučeními na hudbu, humorem, úzkostí a milou stránkou postav, tohle jelove story, o které si přejete, aby byla ta vaše. Při první spolupráci Rachel Cohn a David Levithan vytvořili kniha, která uchvátila čtenáře každého věku a už je nepustila.


Na motivy této knihy vznikl i film, který u nás pojmenovali Rande na jednu noc. (Na Slovensku Nick a Norah)

-obálka je oficiální
-anotaci jsem překládala z Goodreads

3 komentáře:

  1. vypadá to zajímavě, už se docela těšim ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla jse se Tě zeptat jestli si nevyměníme odkazy (myslím to tak, že bych tě měla v oblíbených a ty mě).
    Dík za odpověď Rakla
    (reader-diary.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle knížka mě docela dostala, jak jsem psala na goodreads, měla jsem možnost si ji už přečíst dvakrát, což v dnešním uspěchaném světě považuji téměř za zázrak, a byla jsem i podruhé stejně nadšená, myslím, že je v ní spousta pravdy a otevřenosti

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)