sobota 3. září 2011

Chcete se zasmát? Tak se podívejte na tohle...

Po skončení Harryho Pottera se objevilo několik "parodií" a vtipných videí, které se Harryho Pottera nějak týkají. Možná, že už jste na některá z nich narazili. Ale já se na ně můžu koukat pořád dokola a pořád se chlámu smíchy :-D



Vítejte v Bradavické škole čar a kouzel, na místě, o kterém vás ujišťuji, že je pro děti naprosto bezpečné a nemá žádnou historii, která by mohla ohrožovat naši existenci. 
Ale je tu dole je obrovský zabijácký had. A obrovský zlý, tříhlavý pes. A strom, který Vás může zabít a pavouci velikosti člověka, kteří Vám sní obličej. 
Děkuji, profesore Brumbále, to bude všechno. Jak říkal, vítejte v...
Z těch svíček všude kape vosk!!

JAK MĚL HARRY POTTER SKONČIT
Ten obraceč času je úžasný, Hermiono. Měla by sis ho napořád nechat!
Dobře.
Ne, vážně, je příliš cenný. Musíš slíbit, že si ho necháš!
Dobře, slibuju.
Hermiono, něco by mohlo náhodou zničit všechny ostatní obraceče, což by z tohohle dělalo ten poslední! MUSÍŠ SI HO NECHAT!!!
SLIBUJU, ŽE SE HO NEZBAVÍM!
O čem se to sakra bavíte?

Zabiju tě, Harry Pottere!
Jak dlouho to ještě bude trvat, Tome? Zkoušel jsi mě zabít, když jsem byl dítě a nevyšlo to!
Zničím tě!
Už jsi to zkoušel tak čtyřikrát nebo pětkrát! A já jsem prostě vstal z mrtvých!
Lalala, neposlouchám tě, jsem příliš zaneprázdněný zabíjením tě!
Jsi šílený. A teď zabijeme tvého hadího mazlíčka!
Namase!
Už je konec!
Není konec! Avada...
Ah. Mudlovská zbraň.
Profesore Snape, jste naživu!
Samozřejmě, že jsem naživu, ty trdlo.
Ale jak to? Umřel jste přímo před námi.
Kouzla? Jsem mistr lektvarů a dvojitý agent. Samozřejmě, že jsem měl záložní plán! Pil jsem Jezevčí medový protijed, od té doby, co jsem se začal vyskytovat okolo tohho hada.
Oooh.
Tak a teď když jsme se usnesli, že dokážu uzdravit krvácivá zranění, kdybyste mi přinesl neviditelný plášť a obraceč času slečny Grangerové, je tu ještě něco, co musím udělat.
Profesore, uvědomujete si, že když to uděláte, nemůžete se vrátit zpátky.
Jsem si vědom rizik i následků.
Musíte tu věc otočit nejmén 200 000krát!
Tak to byste mě neměl vyrušovat, abych se nespletl, Weasly!
Ne, pane.
Hodně štěstí, pane.
Sbohem, děti.
Jedna, dva, tři, čtyři, pět, šest...
O 262 000 OTOČENÍ POZDĚJI
262 029, 262 030, 262 031,mám to, mám to!

Umím přimět zvířata dělat co chci, aniž bych je trénoval. Můžu ublížit lidem, když chci. Umím...
Avada Kedavra!
Co sakra?!?
Haha, teď to máš, Pane Zla!
proč byste tohle dělal?
evidence removal
Kdo jste??
Oh, promiňte mi to. Jenom.. zachraňuju Vám život.. v budoucnosti.. a nespočetně dalším... Je to dlouhý příběh.

KONEC

Teda opravdu dlouhý příběh. Tak dlouhý, že kdybychom ho celý napsali, dalo by to 7 knih.
Nebo 8 filmů.

Rád bych Vám představil nového učitele obrany proti černé magii, profesora Gandalfa.
Neprojdete!!!
To je trochu tvrdé, vždyť škola ještě nezačala!

Druhé video je trochu kratší, má název Harry Potter v 99 vteřinách.

Kdysi žil kluk jménem Harry,předurčen býti hvězdou
Jeho rodiče zabil Voldemort, který mu udělal jizvu ve tvaru blesku.
Jo, Harry, jseš čaroděj.
Harry jde do Bradavic, potká Rona a Hermionu,
McGonagallová zařídí, že hraje pro Nebelvír,
Draco je tatínkův chlapeček, Quirella vyhodí
a kámen mudrců je zničn Brumbálem.
Ron si zlomí hůlku, Ginny je pryč 
a Harry je ve smrtelném nebezpečí.
Tom Raddle si schovává hada v obrovské tajemné komnatě.
Harry nafoukne tetu Marge, mozkomorové přijdou a převezmou velení
Lupin je vlk a krysa je muž a vezeň je na svobodě.
Cestují časem, aby mohli zachránit vězně z Azkabanu,
kdo je náhodou Harryho kmotr.
Jo, taky to moc nechápu.
Harryho přihláí do Turnaje Tří kouzelníků
s draky a mořskými pannami 
Ach ne, Edward Cullen je zavražděn!
Je zpátky.
Harry, Harry, je to čím dál strašidelnější,
Voldemort je zpátky, teď máš revolucionářské myšlenky Harry,
Brumbál, Brumbál, proč tě pořád ignoruje?
Je přinucen odejít, Umbridgeová přichází,
Draco je nástroj, děti se vloupají na ministerstvo,
Sirius Black je mrtvý!
Rozděl si duši, na sedm částí!
Jsou to viteály, je to Brumbálův konec!
Kdysi žil kluk jménem Harry, který neustále soupeřil se smrtí.
Ale v poslední bitvě mezi dobrem a zlem možná vydechne naposed.

Poslední video Vám překládat nebudu, TADY se podívejte na titulky, snad to zvládnete přeložit.
Které se Vám líbí nejvíc? ☺

4 komentáře:

  1. To prostřední video jsem si poslední 2 dny pustila asi 15x Je úžasné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou naprosto úžasné, ale já maximálně obdivuji The Hillywood Show za všechny jejich parodie. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, to jsem se ale nasmála, geniální, prostřední je podle mě nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)