úterý 6. září 2011

Nová série v ČR: Jezdci časem od Alexe Scarrowa

Anotace

Zahrávejte si s časem a známý svět… by se mohl změnit ve svět, jak ho neznáte.

Liam O’Connor měl zemřít v moři v roce 1912.
Maddy Carterová měla zemřít v letadle v roce 2010.
Sal Vikramová měla zemřít při požáru v roce 2026.
Ale několik okamžiků před jejich smrtí se zničehonic kdosi objevil a řekl: „Podej mi ruku…“
Jenže Liam, Maddy a Sal nejsou zachráněni. Najala je organizace, o jejíž existenci nemá nikdo ponětí, s jediným cílem – aby opravovali narušenou historii. Protože cestování časem je možné a někteří lidé by se rádi vrátili v čase a měnili minulost.
Proto existují JEZDCI ČASEM, aby nás chránili. Aby zabránili cestovatelům v čase ve zničení světa…


Obálka 

Série
Série má zatím čtyři díly v originálu. Druhý díl má název Day Of The Predator (volný překlad: Den predátora) a třetí díl The Doomsday Code (volný překlad: Kód dne zkázy) a poslední díl, který vyšel teprve nedávno se jmenuje The Eternal War (volný překlad: Věčná válka). Četla jsem (i když ne na oficiální stránce autora), že bude celkem devět dílů.



Vydání u nás
U nás sérii vydává nakladatelství BB art. První díl vychází v brožovaném vydání 14.9.2011. Překládal Jaroslav Žerávek. Obálka zůstává původní.

Autor
Alex Scarrow je Britský autor. Žije v Norwichi s manželkou, synem Jacobem a dvěma tlustými krysami. Původně byl rockový kytarista pak dělal grafiku. Pak ho nappadlo, že se stane designérem počítačových her, až se nakonec stal spisovatelem. Napsala několik thrillerů a scénářů, ale jeho nejoblíbenější jsou YA knihy. 

Názory a hodnocení
Přestože první díl nemá příliš moc hodnocení (na Goodreads jen 306 hodnocení - půměrně 3,82) a další díly taky moc ne, Jezdce časem alespoň zkusím, třeba to bude skrytý poklad :))

edifanob, hodnotil: 5 of 5 stars
Úžasné čtení! Nemohl jsem to odložit! Nemůžu se dočkat dalších knihi v sérii.

Christine Blachford, hodnotila:  4 of 5 stars
Nezbožňovala jsem to tak, jak jsem si myslela, že budu, ale asi si přečtu další díl, abych se dozvěděla, jak se to vyvine. 

Ostatní recenze jsou docela podobné, takže to 100% zkusím!

Video

- anotace a informace o českém vydání jsou ze stránek nakladatelství BB art
- obálky dalších dílů jsou originální
- úryvky z recenzí jsou z recenzí na Goodreads, překládala jsem je já
- informace o autorovi jsem čerpala z jeho web a jeho stránek na Wikipedii

7 komentářů:

  1. Jezdce jsem dneska dočetl a musím říci, že pro mě to bylo výborně čtení. Konečně po Danu Brownovi opět kniha, která mě nepustila. Jen pro info, dílu je celkem 5 ale ten 5. bude dopsan koncem roku, alespoň takto o tom informují veřejnost na webu. Těším se na další díly, Škoda, že ještě nejsou prelozeny.

    OdpovědětVymazat
  2. Jezdce jsem dneska dočetl a musím říci, že pro mě to bylo výborně čtení. Konečně po Danu Brownovi opět kniha, která mě nepustila. Jen pro info, dílu je celkem 5 ale ten 5. bude dopsan koncem roku, alespoň takto o tom informují veřejnost na webu. Těším se na další díly, Škoda, že ještě nejsou prelozeny.......komentář je tu 2x... až později jsem si všimnul informace o anonymních komentářích.....

    OdpovědětVymazat
  3. Jaroslave, díky za info o pátém dílu, měla jsem tam napsáno, že jich je zatím pět, o dalších jsemjenom nevěděla. Knížku už mám doma a jelikož Dan Brown je můj oblíbenec, doufám, že budu stejně nadšená.
    Díky, že alespoň někdo se opravdu kouká a přečte si tu zprávu o nepoužívání Anonymních :))

    OdpovědětVymazat
  4. A nevíš kdy u nás v čechách výjdou díly další ? Já jsem čítával poměrně dost ale příchodem elektronických čteček (např. iPAd 2)čtu jak diví a moc mě to baví. Nosím sebou neustále sebou svých cca. 50 nepřečtených knižek která jsem si vždycky chtěl přečit a ta představa mě hrozně ujkidňuje. Šahnout po knize v jakykoli okamžik je naprosto ohromující.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte, kdy vyjde 3. Díl v češtině??? 1. i 2. se mi moc libily..... Těším se na třetí!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, z důvodu nízkého prodeje prvních dvou dílů další části už v překladu nevyjdou :(

      Vymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)