pátek 2. září 2011

Top 10 za květen - srpen 2011

Nejlepší knihu mám vpodstatě už od května. A nic ji netrumflo. Jsem zvědavá, jestli ji něco předežene do konce roku, nebo to bude nej nej kniha :)
Celkem jsem přečetla 62 knížek, z toho osmnáct v angličtině. Ta čtečka se opravdu hodí :))

A jaké že byly nejlepší? :)

Pokud jsem psala recenzi tak si ji můžete přečíst po kliknutí na :)

♥ 10. The Iron Daughter od Julie Kagawa - ENG
- Ash, Puck a Grimalkin... nejlepší "vedlejší postavy"

♥ 9. The Iron King od Julie Kagawa - ENG
- opět to samé, tahle série je postavená na tom, že máte rádi vedleší postavy :)

♥ 8. Jumping to Confusions od Liz Rettig - ENG
- 2. nejvtipnější kniha

♥ 7. Perfect Chemistry od Simone Elkeles - ENG
- nejlepší romantický příběh

♥ 6. Leviatan od Scotta Westerfelda - CZ
- největší překvapení

♥ 5. Sukuba 1 - Trápení od Richelle Mead - CZ
- tuhle knížku jsem si nejvíc užila, přišla mi taková přirozená a prostě dobrá :)

♥ 4. Wither od Lauren DeStefano - ENG
- ani nevím, co se mi na tomhle tak líbilo, jednoduše se mi to líbilo a tečka.

♥ 3. The Guy Next Door od Meg Cabot - ENG
- nejvtipnější kniha

♥ 2. Město ze skla od Cassandry Clare - CZ
- tahle kniha je dokonalá směsice akce, romantiky a vtipu

♥ 1. Divergent od Veronicy Roth - ENG

 - nejakčnější a nej nej nejlepší kniha


Divergent u mě prostě nic nepřekonalo... A jaké jsou nejlepší obálky?  Tady je jenom Top 5.

♥ 5.

♥ 4.

♥ 3.



♥ 2. 

♥ 1.

Jaké jsou Vaše Top za květen - srpen? Jaká je nejlepší kniha, co jste v létě četli? ☺A jaké měly nejlepší obálky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)