úterý 11. října 2011

Omluva

Tak za prvé bych se Vám chtěla moc a moc a moc omluvit, že sem teď vůbec nic nepřibývá. Částečně je to kvůli tomu, že mám poslední dobou opravdu malý přístup k internetu a částečně kvůli učitelům v našem milém ústavu, kteří nám toho nakladájí jak diví. Takže když se konečně přestanu učit, mám náladu akorát na to si před spaním přečíst pár stránek knihy a na psaní už mi tolik času nezbývá. Nakonec vždycky dopadnu nějak takhle:

Ale slibuju, že se to teďka zlepší, už mám nachystaných několik článků a odedneška se blog zase rozjíží! :)

Nakonec; pokud rádi soutěžíte, určitě nepřehlédněte soutěže, které pořádají Syki a Mish@!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)