čtvrtek 17. listopadu 2011

Jeden rok!

Dneska je to přesně jeden rok, co jsem založila tenhle blog. Uteklo to tak děsně rychle! Všem, kteří sem chodí a čtou a komentují bych chtěla moc poděkovat. Před rokem bych doopravdy nevěřila, že mi to vydrží tak dlouho. Taky jsem si pročítala své staré články a mám pocit, že za ten rok jsem se více rozepsala a zlepšila v překladu z angličtiny...

Za ten rok se toho hodně změnilo. Když jsem si zakládala blog, patřili jsme tehdy na internetu k menšině - od té doby se knižní blogy dosti rozmnožily... Také se nám podařilo navázat kontakty s několika nakladatelstvími - další z věci, o kterých jsem dříve nevěřila, že jsou možné. V poslední době se YA knihy staly rovnocenými s knihami pro dospěláky, a k vydání jsou hlášené další a další... A můžete počítat s tím, že se o nich ode mě (a dalších blogerek) rozhodně dozvíte!

Vím, že v poslední době se toho na blogu příliš moc neobjevuje. Shrnutě, táta je momentálně pořád doma a jak si sednu k počítači, už mě vyhání, že něco potřebuje dělat a během té krátké doby prostě nemám čas něco napsat. Tak držte palce, ať se to zlepší. Jelikož pravidelnější psaní blogu mi dost chybí...

Ještě jednou chci poděkovat vám všem, kdo se u mě za ten rok zastavovali a udělali si čas na to, aby napsali nějaký hezký komentář.A nejvíce chci poděkovat svým 67 Followers!

13 komentářů:

  1. Blahopřeji blogu k 1. roku, samozřejmě jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  2. Velikánská gratulace! :).. Přeji ať se ti daří i v příštích letech ;)..

    OdpovědětVymazat
  3. ÁÁ...Gratuluju!!! Říkat, že už máš blog rok, je krásné, co??! ;) :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace! ;) Hlavně, ať ti to vydrží mnohokrát tak dlouho. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Obrovská gratulace! Ať se ti následující rok (a i ty další) daří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľká gratulácia a nech sa darí aj po ďalšie roky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Congrats! Ať se pořád tak daří a ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem :) a do dalších rokov blogovania, lebo som si istá že toto nie je posledný prajem tebe vela chuti do písania článkov a blogu vela nasledovníkov a návštevníkov :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju k prvnímu roku a přeju hodně elánu do toho dalšího, dalšího a dalšího!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc moc moc gratuluji a přeji to nejlepší do budoucnosti! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přidávám se ke gratulantům, ať ti to pořád tak pěkně píše :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)