středa 9. listopadu 2011

Rachel Vincent - My Soul to Take

Nevidí mrtvé. Cítí, když má někdo v její blízkosti na kahánku.
A když se to stane, nějaká její část, kterou nedokáže ovládat,  ji nutí křičet jako o život. Doslova.
 

Kaylee si chce jen užívat to, že konečně zachytila pozornost nejhezčího kluka ve škole. Ale normální rande je docela těžké, když se zdá, že Nash ví o její potřebě křičet více než ona sama. A když její spoluažačky začnou umírat bez zjevné příčiny, jen Kaylee ví, kdo bude další.




S Kaylee Cavanaughovou je něco v nepořádku
Když někdo umírá...
...nedokáže přestat křičet
A teď umírají dívky...
a jenom Kaylee ví, kdo bude další.
Může je zachránit...
pokud je ochotna zaplatit cenu...
MY SOUL TO TAKE

3 komentáře:

  1. Vyzerá to zaujímavo, pouvažujem nad kúpou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna teď zauvažovala nad koupí, když jsem uzřela první + druhou část dohromady v jedné knize jen za 4 eura... Hned se to stala dooost přitažlivý - ještě více než předtím :)

    OdpovědětVymazat
  3. MASAKR! To se mi líbí! Tu si chci přečíst! :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)