sobota 12. listopadu 2011

Tehereh Mafi - Shatter Me


Juliette se nikoho nedotkla přesně 264 dní.

Když to naposledy udělala, byla to nehoda, ale Zřízení ji zavřelo za vraždu. Nikdo neví, pro je Juliettin dotek smrtelný. A dokud nikoho nezraní, nikoho to vlastně nezajímá. Svět je příliš zaneprázdnění rozpádáním se na kousky, aby věnoval pozornost sedmnáctileté dívce. Nemoci ničí populaci, jídlo se těžko hledá , ptáci už nelétají a mraky mají nesprávnou barvu.

Zřízení řeklo, že jejich cesta je jediná, která může všechno napravit, a proto zavřeli Juliette do cely. Nyní je tolik lidí mrtvých, že přeživší si šeptají o válce - a Zřízení změnilo názor. Možná je Juliette více než jen zničená duše nacpaná v jedovatém těle. Možná je přesně to, co teď potřebují.



Juliette si musí vybrat: Může být zbraň. Nebo bojovník.


Jedna z knížek, které dostanu k Vánocům. Nemůžu se dočkat. Další dystopie...doufám, že to bude jenom výborná! :)

Jmenuju se Juliette
Byla jsem zavřená 264 dní
Nikdo se mě nedotkl 264 dní
Mám prokletí
Mám dar
Jsem zrůda
Jsem víc než člověk.
Vzali mi všechno:
Můj život,
Moji budoucnost,
Moji příčetnost,
Moji svobodu.
Můj dotek je smrtelný.
Můj dotek je síla.
SHATTER ME
15.11.2011
mm

1 komentář:

  1. ja sa na tú knihu tak tešííííím.. už ju mám objednanú a neviem sa dočkať :)) snáď ma koniec nesklame, lebo začiatok bol úžasný... a autorke by som to neodpustila

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)