úterý 6. prosince 2011

LJ Smith - Temné vize 2: The Possessed (Posedlý)

Jsou nadaní a prokletí, spojeni duchovní silou, pronásledovaní zlým géniem, který se usnesl, že je bude vlastnit; jejich tělo i duši. Kaitlyn Fairchildová a její čtyři přátelé nemají jinou volbu: musí následovat sen, který je vede k osamělému bílému domu na vzdáleném útesu. Kait se bojí neznáma. Ale největší hrozba číhá v jejich středu. Temný, hypnotický Gabriel se krmí její životní energií, aby si udržel svou. Nováček Lydia tvrdí, že je jedna z nich. Ale je to skutečně tak? Někdo se je snaží rozdělit a rozdrobit; udělat z nich duchovní otroky ještě předtím, než dosáhnou konce cesty...

První díl Temných vizí mě příjemně překvapil, tak jsem zvědavá, jestli to LJ ve dvojce nepokazí :) Doufejme, že ne...

3 komentáře:

  1. Jajajaja kniha na cestě a já se modlím, aby to bylo dobré počteníčko :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Nevíš kdy vyjde ta 2. kniha?

    OdpovědětVymazat
  3. Přesné datum zatím neznám, ale určitě to bude někdy v lednu až březnu příštího roku, jelikož už je i obálka http://4.bp.blogspot.com/-Hi-6ToNVYek/TvGisIUndhI/AAAAAAAABM4/24TIJyVKMg8/s1600/v_temne-vize_posedlost_202217-01.gif

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)