pátek 16. prosince 2011

Vampýrská akademie - Obálky z celého světa + ANKETA


Vampýrská akademie je jedna z nejvíce překládaných YA sérií... A ne všude mají stejné obálky.
Podívejte se, jak vypadá VA ve světě a pak můžete hlasovat, která země má nejhezčí obálku :)

USA Hardback

Podle téhle edice máme obálku i my, kromě nevysvětlitelné anomálie, kterou je čtvrtý díl - tady se prostě rozhodli obálku zcela změnit!

Česká výjimka - čtyřka

USA Paperback
 Velká Británie má taky hned dva druhy obálek... První červená:

A druhá Britská edice - bez posledního dílu, ten vydávali pouze červeně (pěkné vůči fanouškům, opravdu...)

     
 

Následuje švédská verze, která je u každého dílu téměř stejná - změněné jsou pouze barvy. Vypadá to trochu strašidelně a rozhodně to má něco do sebe...
     
Jedny z mých nejoblíbenějších jsou německé obálky. A nejkrásnější je podle mě ta červená dvojka :)
  
  
  

Turecká verze se mi příliš nelíbí, snad kromě pětky, ta je zajímavá...A pokaždé, když se podívám na dvojku, tak se mi při pohledu na toho chlapa vybaví Sheldon z Teori Velkého Třesku (The Big Bang Theory)... Takže tuhle obálku bych si asi domů nevybrala :D

Bulharská verze:
  
  
  
  
Italské obálky - pouze první čtyři
  
  
Holandské obálky:
Španělská obálka - pouze první díl - netuším, jestli jich je víc nebo jsem jich jenom víc nenašla... Každopádně mi obálka přijde velice hezká.
Řecké obálka (jen prvních 5, šestku zatím nevydali):
  
Slovinské obálky:
  
  
  
Až na ten první díl, který je trochu kopie USA obálky třetího dílu školy noci ( http://4.bp.blogspot.com/_JzyrWh5ci_I/TGfyGljIcEI/AAAAAAAAAKQ/rVvRKdx1dmk/s1600/chosen+.jpg ) jsou celkem originální a pěkné...

Ruské obálky - ty se mi příliš nelíbí...
  
  
  
Portugalsko
Tam vyšly zatím čtyři díly, zato jednička hned dvakrát. 
  
 A tady je dvojka, trojka a čtyřka:
  
Korea: asi jenom dva díly, ale najisto to nevím...
  

Japonsko: tady jsou pravděpodobně zatím dva díly, ale nemůžu si být stoprocentně jistá, jelikož japonské znaky neumím číst...
  
Brazílie:

další díly mají originální obálku...

Indonésie:
  
  
Tak, to je snad všechno, co se dalo najít. Pár zemí - třeba Francie, Polsko nebo Rumunsko mají originální obálky, tak to snad není třeba několikrát dokopírovat...

Nakonec ta slibovaná anketa, máte 8 hlasů, tak jsem zvědavá, jaká země je podle Vás nejschopnější v dodání nádherného obalu :) Hlasování je do konce prosince, pak zveřejním výsledky a doufám, že i nové obálky :)



Tak, a teď mě popadla touha sehnat si VA ve všech možných jazykových verzích jen abych si ji mohla vystavit doma... A zajímalo by mě, jestli to tak má Richelle, že má doma vechny verze :)

9 komentářů:

  1. Iu, to je těžké! Nejvíc se mi líbí asi - bristké, švédské, německé, itálské, Holandské, slovinské,ruské a indonésijské :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se mi líbí německá a holandská verze. Ty jsou opravdu krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí asi obálky Indonéské,Řecké Bulharské ale nejvíc u mě vede USA Paperbacková série.

    OdpovědětVymazat
  4. U mňa vyhráva britský červený paperback. Ale niektoré sú jednoznačne zaujímavé :) Pri niektorých je škoda, že niektoré diely im vyšli, iné sú zase hrôza (resp. menšia hrôza :D) :)

    OdpovědětVymazat
  5. U mňa na plnej čiare vyhrávajú Holandské... neviem či sa hodia k deju ešte som to nečítala (neukameňujte ma v januári po skúškach sa na to vrhnem už to je pevne v mojom to-read kalendári :D)
    a potom červené britské :)
    a ešte slovinské sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  6. já dala hlas Bulharské verzi :)) ta je moc povedená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek! Líbí se mi holandské, ale nejsem si jistá, jestli pasují k ději, italské se mi líbí k 1. a 2. dílu, německé k 2. a 5. dílu, portugalská čtyřka a japonské jsem taky pěkné.

    OdpovědětVymazat
  8. tak ted musim říct že sem opravdu ráda za naše obálky :D japonský(1), ruský(1-6), holanský(1-6) italský(1-4), řecké(1,2) nebo bulhorskou jedničku bych si fakt nekoupila :// ale indonéský německý, britský a španělský by mi nevadili, naopak(ale jenom někerý díli) :) a jsem ráda že nám změnili 4, ta se fakt povedla :)

    OdpovědětVymazat
  9. holandský jsou bezkonkurenční, ale i italský se mi líbí:) ostatní vůbec, jsou na mě moc Goth:)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)