sobota 31. prosince 2011

Vlci z Mercy Falls - Obálky z celého světa + ANKETA

Minule to byla upíří série, dneska se podíváme na jednu z nejznámějších vlkodlačích sérií - Vlci z Mercy Falls. Ačkoliv má hodně zemí originální obálku, pořád se jich najde dost, které si udělaly svou. Na konci opět najdete anketu, tak doufám, že budete všichni hlasovat. Výsledky z ankety o VA tu najdete zítra :))

USA




Česká republika si ponechala originální obálky...

 
stejně jako Slovensko 

 a 
Velká Británie si ovšem zase musela udělat nové... a podle mě velice pěkné.

  
 

Britské obálky převzalo Srbsko a u prvního dílu i Řecko (ale ti mají druhý díl originální)

Německo:
    

Třetí díl u nich teprve vyjde, takže obálka je trochu provizorní...

Francie:
   
Indonésie - velice krásná obálka, bohužel pouze první díl. A vydávali ho už před víc než rokem, takže u nich další díl nejspíš nebude... Škoda.
Itálie:
  
 
Plus samostatné vydání prvního dílu v téhle obálce:
Bulharsko - ty jsou velice povedené
  

 Brazílie - pouze první díl, ty další jsou originální.

 Polsko - pouze první dva díly
  

 Japonsko:
 Rusko: ty jsou úplně jako z pohádky, jsem zvědavá, jaký budou mít třetí díl :)
  
 Španělsko:
  
Čína:

A to je zatím vše... Plus asi 20 dalších zemí má originální obálku. Takže Mrazení je populární nejen u nás :))
A teď už slibovaná anketa.. která země má nejhezčí obálky k Mrazení? máte 6 hlasů :)


5 komentářů:

  1. U mňa vyhrávajú britské, francúzske a nemecké a ešte sa mi páčia poľské a ruské :) ale tie prvé tri zdieľajú prvé až tretie miesto lebo sa neviem rozhodnúť, ktoré sú krajšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. tie Bulharske ♥♥ hlavne ten treti diel s tym vlkom v predu :-O:-O

    OdpovědětVymazat
  3. Německé, české, ruské, čínské, u této série se mi líbí snad všechny. Ty německé na živo vypadají nádherně, chtěla bych je vlasnit.

    OdpovědětVymazat
  4. Bristské, naša a talianske (italské) .. tie posledné majú v tej jednoduchosti dáke neidentifikovateľné čaro :)

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě je nejhezčí obálka z Velké Britániea z Francie :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)