sobota 14. ledna 2012

Ještě než umřu - Obálky z celého světa + ANKETA

Britská spisovatelka Jenny Downhamová napsala knížku Ještě než umřu (Before I Die). Dostala za ni několik ocenění a kniha byla postupně přeložena do spousty jazyků. A to znamená spoustu obálek. Na konci máte opět anketu.

Velká Británie


USA:
 
Nový Zéland:
Česká Republika: Tentokát máme úplně novou obálku.

Slovensko má britskou obálku

Německo: Ta první je podle mě jedna z nejhezčích :) A na rozdíl od všech předchozích trochu méně depresivní. Ta druhá a třetí už se mi tolik nelíbí...
Francie: taky hned několik vydání, jedno originální, dvě vlastní.
 

Španělsko:

Maďarsko:

Japonsko:
Holandsko:
Čína:

Vietnam:
Turecko:
Švédsko: taky jedny z nejhezčích, obě...
Slovinsko:
Rusko: Můj favorit číslo jedna :)
Polsko:

Finsko: tahle je docela zajímavá, taková originální :)
 
Litva:

Chorvatsko:
Bulharsko:

Tak, a nakonec anketa. Tentokrát máte 6 hlasů.


7 komentářů:

  1. U mě jednoznačně obálka USA :)

    OdpovědětVymazat
  2. u mě vede USA,Velká Británie a Polsko...

    OdpovědětVymazat
  3. mozno som divna ale mne sa moc nepaci ani jeden :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. U mě vede USA a Rusko a Bulharsko má hrozně zajímavou :) Jinak děkuji za komentář. Já jsem taky spokojená a první přečtená kniha? Sakra to musím přemýšlet :) Asi Jak drahé je zdarma, ale já tam čtu hlavně skripta do školy teď :D A Ty? Ta 602 je s dotykovým displejem, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Finsko, Něměcko (ta první) a USA :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu si pomoct, ale nejvíc se mi líbí Česká obálka:)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)