středa 4. ledna 2012

Obálka k City of Lost Souls!

Dnes byla zveřejněna oficiální obálka k pátému dílu Nástrojů smrti, City of Lost Souls, který vyjde 8.května 2012. Podle mě je rozhodně stejně úžasná jako k předchozím dílům! Co říkáte vy?


Na obálce jsou podle mě Clary s Jacem :)

5 komentářů:

  1. vzdy som sa tajne modlila aby bola nejaka obalka s Clary a Jaceom .. konecne!! :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow.. já nemám slov... je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Je suprová, měla jsem takové tušení, že na ní bude Clary a Jace. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte aby bol obsah taký skvelý a o zábavu postarané :)

    OdpovědětVymazat
  5. *slint* Podle mě bude CoLS hodně o Jonathanu Christopherovi Morgensternovi alias Sebastianu Verlacovi. :D Tato teorie vznikla na základě traileru od Simon & Schuster, kde Jonathan řiká: My name is Jonathan Christopher Morgenstern. I have a father but he is dead. I have a mother but she is dead to me. I have a brother and I bind him to me. I have a sister and I teach her to love me. My name is Jonathan but everyone called me to Sebastian. I´m going to burn down the world.
    Jsem za to ráda, jelikož Jonathana Christophera miluji :D *úsměv* Jinak, na obálce je opravdu Blondie s Clarissou (promiňte, ale já ji prostě nesnáším) :D A malá zajímavost: Jace na obálce vystupuje i v traileru, takže pokud nějaká holka si chce zaslintat nad Blondiem, zadejte do vyhledávače na youtube.com CITY OF LOST SOULS Trailer :D A užívejte si pohledu na Blondieho :D
    //Jinak, mám raději americké obálky prvních třech dílů :D Poslední dvě (CoFA a CoLS) mě neoslovily dvěma postavami na obálce :/ Ale samozřejmě, že jako fanoušek je budu ČÍST!!! :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)