sobota 21. ledna 2012

Velké vyhlášení anket!

Poslední dobou se mi nahromadilo několik anket, u kterých jsem ještě nezveřejňovala výsledky, ale na všechno jednou dojde, i na vyhlašování anket! :)

Jako první tu mám filmovou anketu. Otázka byla, na jaký z filmů si 100% zajdete do kina.


1.místo: Hunger Games

2.místo: Vampýrská akademie
3.místo: Hostitel
4.místo: Město z kostí
5.místo: Pád



Hunger Games
  91 (65%)
Vampýrská Akademie
  71 (50%)
Inkarceron
  28 (20%)
Město z Kostí
  41 (29%)
Hostitel
  45 (32%)
Křídla
  21 (15%)
Oškliví
  21 (15%)
Heist Society
  13 (9%)
Pád
  38 (27%)
Mrazení/Triaška
  34 (24%)

Votes so far: 140
V další anketě jsem se ptala, jestli máte raději knihy s nadpřirozenem nebo bez. Naprosto jasně zvítězilo Nadpřirozeno.

S nadpřirozeným prvkem
  34 (94%)
Bez nadpřirozena
  2 (5%)

Votes so far: 36

Třětí anketa byla obálková. Otázka byla, jaká země má nejhezčí obálky k Vampýrské akademii. Všechny obálky jsou ZDE.

1.místo: USA/ČR
2.místo: Velká Británie + Indonésie
3.místo: Německo
4.místo: Holandsko
5.místo: Slovinko

Zleva: Německo (2.díl), Holandsko(4.díl), Slovinsko(5.díl).


A poslední anketa je taky obálková. Otázka byla, která země má nejhezčí obálky k Mrazení. Všechny obálky najdete ZDE.


1.místo: Rusko
2.místo: USA/ČR/Slovensko
3.místo: Německo
4.místo: Velká Británie
5.místo: Bulharsko
6.místo: Francie
Zleva: Velká Británie (1.díl), Bulharsko (3.díl), Francie (2.díl).

Tak, a to je pro dnešek vše. Dopadly ankety tak, jak jste čekali? U mě to většinou dopadlo podle mého očekávání :)

1 komentář:

  1. K těm filmům... já 100% půjdu na všechny. :DD

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)