pátek 2. března 2012

Les rukou a zubů - Obálky z celého světa + Anketa

Po dlouhé době opět pohled do knižních cizích krajů - dneska se podíváme na obaly hororu Les rukou a zubů od Carrie Ryan, který má několik hezkých i zajímavých obálek.

Česká republika
U nás vyšel zatím pouze první díl, ale druhý už se (konečně) chystá. Jejich obálky jsou podle mě velice povedené. Zvlášť ta první.
  



USA
Tady jsou k prvnímu dílu dvě obálky, hardback (vlevo) a paperback(vpravo). Ke dvojce a trojce každé jen jedna.
    
  


UK/Austrálie
Opět po dvou u prvního dílu a jedna u pokračování.
    
  

Slovensko
Stejně jako u nás obály k prvním dvoum dílům, obálky obě původní.
  


Německo
    

Francie
  

Polsko
  


Itálie

Švédsko
  

Holandko
  

Brazílie
 

Řecko
  

Maďarsko
 Vietnam


 A nakonec zase anketa - která země podla vás udělala Lesu rukou a zubů nejhezčí obálky? Máte šest hlasů.



3 komentáře:

  1. Tak tady je těžké vybrat obálky, které jsou nej, protože se mi líbí fakt všechny :D..

    OdpovědětVymazat
  2. UK, Austrálie se mi líbí asi nejvíce, fakt jsou moc povedený a klidně bych takový brala i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nejvíc líbí ty naše :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)