úterý 17. dubna 2012

Kdy vyjdou pokračování sérií od BB artu?

Nakladatelství BB art má rozjeto hned několik dobrých sérií. A kdy že vyjdou pokračování?

Třetí díl série Luxus, v originálu Enzvy vyjde 21.11. pod názvem Závist.
Dvojka Andělů noci, původně Betrayals se bude jmenovat Andělé noci: Proradnost a vyjde 5.12.
Jak začíná láska od Meg Cabot má volné pokračování Boy Meets Girl, a to vyjde pod názvem Jak neztratit lásku 31.10.
Už čtvrtý díl Roztomilých malých lhářek - Unbelievable - se bude jmenovat Roztomilé malé lhářky: Neuvěřitelné a vyjde 3.10.
A nakonec, Virus se dočká pokračování 28.11. a bude mít podtitul Poklad.

To jsou všechno dobré zprávy. A teď jedna špatná zpráva. V sérii Jezdci času už nakladatelství nebude pokračovat. To je podle mě škoda, nemyslíte? Já mám sice za sebou teprve první díl, ale velice se mi líbil. 

6 komentářů:

  1. To si dělají legraci?! Žádní Jezdci časem?! :(( Tak teď si to u mě tedy pořádně pošlapali! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem jim napsala smutný email, kde jsem se ptala na důvod :D Tak kdyžtak pak dám vědět.. ale podle mě to bude nejspíš prodejnost. Jezdci časem se u nás rozhodně nestaly bestsellerem. Hlavně, že se některé knihy, které za to ani nestojí, dovydávají... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Cože?? jezdci časem 3 nebudou?? no to snad ne!! :-(((

    OdpovědětVymazat
  4. COŽE?! Nebudou jezdci časem? :-O A to si myslím, že všichni po přečtení druhého dílu budou po třetím přímo šílet, protože ten konec je neskutečný!

    OdpovědětVymazat
  5. Jezdci časem sa už nebudu vydávať ? WTF ?! A to som si čoskoro plánovala kúpiť prvý diel, sakra.......

    OdpovědětVymazat
  6. no upřímně řečeno, mě vůbec nevadí, že jezdci časem nebudou. První díl mě dost hodně zklamal a na druhý už jsem po tom fiasku nenašla sílu...ale jak tak koukám asi jsem jediná :-))

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)