sobota 28. dubna 2012

Křídla: Obálky z celého světa + ANKETA

Po dlouhé době jsem se zase vrátila k vyhledávání obálek jedné série, ale z různých zemí. Tentokrát jsem si vybrala Křídla od Aprilynne Pikeové, která jsem sice zatím nečetla, ale jsem na ně velice zvědavá. A to vyhledávání byla opravdu pastva pro oči - no, to se ostatně můžete přesvědčit sami :) Když vás nějaká obálka zaujme, stačí kliknout a zvětší se :)

Originální (USA) obálky jsou opravdu moc pěkné. Hodně jiných zemí je změnili, ale Česká republika a Slovensko ne, my máme původní.


Ve Velké Británii mají Křídla svou vlastní sérii obálek, která těm amerických šlape na paty :)

Kompletně vydanou sérii mají ještě v Polsku:

Německo jako obvykle nezůstalo pozadu. Německé obálky patří k mým nej nej nejoblíbenějším vůbec. Zatím se mi nestalo, že bych tam viděla nějakou hrůzu, jako například naše Napořád nebo Město z kostí. Když si tvoří svoji obálku, udělají ji pěknou.

Holandsko:

Itálie:

Baskicko se inspirovalo originálními obálkami, ale udělali si svoje vlastní. Podle mě jsou jedny z nejhezčích...

Maďarsko se také inspirovalo, i když jen u druhého dílu... Ale dopadlo to snad ještě líp.

Do třetice tu s inspirací máme Španělsko:

A jako poslední inspirované tu máme Brazílii.

Daklší země už se od originální obálky držely trochu více. Například Portugalsko:

Turecko:

Vietnam:

Rumunsko:

Bulharsko:

Indonésie:


A nakonec je tu Anketa, ve které rozhodnete, která země Křídla nejlépe obalila :) Tentokrát máte 6 hlasů.

4 komentáře:

  1. Velká Británie, Holandsko a Turecko. Bezkonkurenční. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbí ty originální (USA) a holandské. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně osobně se líbí ty originální, pak ty britské, italské, maďarské, ale asi úplně nejvíce se mi líbí ty z Basicka. Avšak všechny jsou něčím zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)