pátek 1. června 2012

Co nás čeká v červnu?

Nemůžu uvěřit, že to tak rychle uteklo, ale květen je za námi! Vyšla spousta zajímavých titulů (už je vážně nemám kam dávat :D) a kromě toho v Praze proběhly hned dvě významné knižní akce - autogramiáda Christophera Paoliniho a Knižní Veletrh. Měla jsem to štěstí a navštívila jsem oboje. Na autogramiádě na nás pršelo, na veletrhu jsme zmírali horkem, ale oboje stálo za to! :-) Ale konec ohlížení za minulým měsícem, co nás vlastně čeká v červnu?

Pro všechny, kdo chodí na střední nebo základní školu znamená červen jedno: konečně se oprostíme od školy, a to na celé dva měsíce. Pro mě to navíc znamená narozeniny, letos trošku významnější - osmnácté :) Každopádně nám to čekání na konec měsíce zkrátí hned několik nových knih. Sice ne tolik jako v květnu, ale i tak bude naše peněženka hubnout...

Nakladatelství Knižní klub nelenilo a velice brzy po vydání originálu nám přináší dystopii Pod nekonečnou oblohou (Under the Never Sky) od Veronicy Rossi. Kromě toho, že má dobrou obálku, to podle mnou čtených recenzí vypadá na skvělou knihu. Už 19.6. Kromě začátku nové série se dočkáme i třetího, závěrečného dílu Proroctví sester s názvem Kruh Ohně.Vychází velice na začátku června, na bux.cz už je dokonce skladem...

 

V červnu bude jako vydávat jako o život i nakladatelství Baronet. 20.6. se dočkáme pokračování příběhu Harper Connelyové, tentokrát s podtitulem Pasti ze záhrobí. Ještě jsem si ani nestihla přečíst jedničku, a chystá se dvojka... to je rychlost. Ve stejný den vychází i druhý díl série Údolí stínů - pokračování knihy Zrozena o půlnoci se jmenuje Vzkříšena za úsvitu. O něco dříve, již 13.6. vyjde Hlad jako žádný jiný. O téhle sérii jsem poprvé slyšela, když jsem viděla její českou obálku. Ta je opravdu zajímavá, takže i když anotace zní celkem průměrně, dám knize šanci.

   

CooBoo na červen chystá třetí díl Monster High - Kde je vlk, tam je hra. Zrovna před týdnem jsem dočetla dvojku a asi patřím k menšině, ale mě tahle série docela baví. Jako taková dětštější oddechovka slouží výborně. Takže i na trojku se těším.


Epocha nám chystá desátou Anitu Blakeovou (už polovině k těm dvaceti v Americe!!xD) s názvem Narcis v řetězech. Já jsem u Anity momentálně v průběhu sedmého dílu, a je to dobrá série, ale už se mi tam začíná plést ten milostný trojúhelník a bojím se toho, že další díly budou stále horší a horší... Držím si palce.


To je tedy vše pro Českou republiku. Ještě ale není konec, máme tady USA...

1.6.


Začnu hned s dneškem.To vychází v pořadí už jedenáctý díl Roztomilých malých lhářek, Stunning (Ohromující) od Sary Shepardové. Tedy, nejsem si jistá, jak moc kvalita vydrží až do takového počtu dílů...

5.6.

   

Příští úterý vychází taktéž několik zajímavých knih. Už od srpna, kdy jsem dočela Shut Out, jsem se těšila na další knihu od Kody Keplinger. Její The DUFF jsem si zamilovala a Shut Out taky nebylo k zahození. Takže teď to přichází... Midsummer's Nightmare (volný překlad Děsy noci svatojánské).
Dále vyjde první díl Trilogie Grisha, Shadow and Bone (Stín a kost) od Leigh Bardugo. Tuhle knížku jsem obejvila včera v článku Judit a velice mě to zaujalo :) Snad to bude jenom dobré...
A nakonec pokračování knihy Hereafter od Tary Hudson - Arise. Ta obálka je výstavní.

12.6.

   
   

A konečně datum, na které se ne-sku-teč-ně těším. Další knížka od Richelle Mead! Spoustu Adriana! Nádherná obálka! Hlášky, kterými tak kniha bude nacpaná... The Golden Lily (Zlatá Lilie). Podle nakladatelství Domino bychom se českého překladu měli dočkat někdy na podzim...
A také závěrečný díl tetralogie Andělé - Rapture. Jako vždy výborná obálka, o obsahu by se nejspíš dalo polemizovat... V češtině Vykoupení, letos v prosinci.
Pak vyjde Timepiece od Myry McEntire, druhý díl knihy Hourglass (Přesýpací hodiny) ke které jsem se ke své zlosti stále ještě nedostala! 
Také nás čeká dystopie For Darkness Shows the Stars (Protože tma odhaluje hvězdy) od Diany Peterfreund... Hezká obálka, na obsah jsem zvědavá :) Když už jsem u těch začátků a dystopií, tak neopomenu ani Chosen Ones (Vyvolení) od Tiffany Truitt (to jméno se mi hrozně líbí...). A nakonec Flirting in Italian (Flirtování po Italsku) od Lauren Henderson.

26.6.


Smart Girls Get What They Want (Chytré holky dostanou, co si zamanou) od Sarah Strohmeyer. Ten titul k tomu počtení láká...

28.6.


My Life in Black and White (Můj život v černé a bílé) od Natashy Friend má pěknou obálku i slibnou anotaci. Snad budu mít čas se k tomu dostat...

Tak, to je pro tenhle měsíc z vycházejících titulů vše. Že toho ale bude, co? :) Opět to není vše, co vyjde, jen to zajímavější! Pokud by se objevila nějaká nečekaná novinka, můžete to sledovat na Facebooku!

Kromě těch knížních novinek mám nějaké filmové...
Včera (ano, bylo to 31.5., ale i tak..) měl premiéru film Sněhurka a Lovec. Tenhle rok je to už druhá Sněhurka a jelikož ta první byla trochu moc dětská pohádka, abych z ní byla nadšená, tak jsem na tuhle zvědavá...


A včera taky na Nově konečně začali vysílat dlouho očekávané Upíří deníky! Dneska jsem na zkoušku koukala, abych omrkla ten dabing, a není to vůbec tak příšerné... Originál to není, ale pokud někdo nezná anglické hlasy herců, až na výjimky by mu to vadit nemělo. Možná se někdy kouknu když budu mít čas... Přeci jen, ta první série byla úžasná, kazit se to začalo až od druhé...


Na co se v červnu nejvíce těšíte? Na českou knihu, anglickou, nebo  u vás vítězí konec školy? :D

5 komentářů:

  1. Strašně moc se těším na Pod nekonečnou oblohou! Doufám, že mi vyjde si knížku koupit :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Golden Lily & Rapture! Wohoo! Každopádne po Pod nekonečnou oblohou pokukuji už dlouho tak uvidíme,jaké to bude :))

    OdpovědětVymazat
  3. Sněhurku a lovce přirovnávají k Pánovi prstenů, tak jsem na ten film opravdu zvědavá... i když trailer je docela povedený ;) Myslím ale, že u mě vítězí ta škola :D No dobře, tak ještě kniha Pod někonečnou oblohou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se moc těším na knihu Pod nekonečnou oblohou, protože všichni ji strašně chválí. A na Sněhurku a Lovce jsme chtěli jít do kina, ale nevím, jestli to výjde. Každopádně jsem na to zvědavá. ;)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)