úterý 26. června 2012

Důležitý milník života

Tak od včerejšího dne oficiálně patřím mezi dospělé. Mimo jiné jsem to oslavila čtením The Golden Lily - co lepšího číst než mou oblíbenou autorku? :-) Dostala jsem nějaké ty knihy, užasný dort, který je škoda číst jíst (viz. foto) a spoustu dalších dárků.

Dneska jsem se pustila do psaní článků a už jich pár mám, takže tohle napůl mrtvé ticho, které tu poslední dobou vládlo, odejde doufám na delší dobu do zapomnění.

Taky hned jak zveřejním tenhle článek, půjdu nastavit novou anketu - na jakou z pěti knížek byste nejraději viděli moji recenzi. Vítěznou knihu pak co nejrychleji přečtu a zrecenzuji.

Koukala jsem se na statistiky blogu, a velice mě potěšily. Za ten rok a půl, co je můj blog na světě, jsem nasbírala 99 pravidelných čtenářů, více než 100 000 zobrazení blogu, 232 článků a 594 komentářů, plus jsem nedávno založila Facebookovou stránku. Takže vám všem, co čtete můj blog - a ještě víc těm, kdo komentují - chci poděkovat. Díky vám je to radost blogovat. :-)

5 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám!!
    Ať se Ti vše daří a ať jsi v životě šťastná a spokojená :-)) Ten dort je moc krásný a určitě byl i moc dobrý :-D Ještě jednou HAPPY BIRTHDAY!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke gratulaci, všechno nejlepší k narozeninám! Jinak v anketě jsem hlasovala pro Private od Kate Brian, protože jsem si knížky všimla na Goodreads a zajímalo by mě, jaká je... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej k dospělosti! Jaký je to pocit? :) Asi žádná velká změna najednou, viď? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to přeju všechno nejlepší k osmnáctinám, vítej mezi dospěláky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí! Ať se Ti splní všechny sny a ať Ti zůstane dětská hravost, která Ti zpříjemní chvilky nudné dospělosti. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)