sobota 2. června 2012

Rudá jako rubín - Obálky z celého světa + ANKETA

Zase jsem šmejdila po internetu a našla jsem nádherné obálky... tentokrát k sérii Láska nezná čas, jejíž první díl u nás letos vyšel pod názvem Rudá jako rubín u CooBoo. Těch obálek není tak moc, jelikož hodně zemí si ponechalo originální, tedy německou obálku, stejně jako my. Ale když už, tak rozhodně stojí za pozornost.

Německo - opravdu velice povedené obálky, jenom nechápu, proč je první díl růžový, když je to RUDÁ jako rubín :)



USA hardback - tahle verze je určitě hodně zajímavá, působí takovým starším dojmem, což se hodí na téma cestování v čase...

USA paperback - nicméně paperbackové vydání se Američanům povedlo mnohem více. ty nádherné šaty, a Londýn v pozadí...

Polsko - tahle verze se mi líbí úplně nejvíc. Poláci mají vůbec nádherné obálky.

Norsko - tady je naprosto vidět, že je to série. Pěkné obálky, ale rozhodně u mě nevedou...

Španělsko verze 1 - tahle verze je taková nic moc na dálku, zblízka to vypadá líp, zvlášť ty ornamenty, kterých si člověk všimne ve změti jiných až po chvíli (klíč na 1., přesýpací hodiny na 2. a kapesní hodinky na 3.)

Španělsko verze 2 - Španělsko vydalo tuhle sérii hned ve dvou různých obálkách.  Druhý díl má dokonce tři obálky.

Španělská verze 3 druhého dílu

Itálie - stejné obálky má i Francie. Tahle verze je taková mystická...

Velká Británie - tam vyšel teprve první díl, a to poměrně nedávno... Kdykoli se na tuhle obálku podívám, připomene mi to film Z Pekla (o Jacku Rozparovači, v hl. roli Johnny Depp). Myslím ten Londýn na pozadí :)

a nakonec anketa. tentokrát máte 3 hlasy

16 komentářů:

  1. Strašne sa mi páčia tie americké hardbacky :)

    OdpovědětVymazat
  2. u mě zásadně vede USA, ale ta paperbacková obálka. Ta naprosto nemá chybu. Jestli se nepletu, tak ta německá obálka je stejná jako u nás. Také se mi líbí, ale USA vede.

    OdpovědětVymazat
  3. USA, Polsko, Itálie.. opravdu nádhera!! Po dlouhém uvažování jsem dala hlas Itálii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíce oslovily polské, italské a americké paperbacky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí nejvíc asi ty originální německé obálky, které máme i my, protože mi příjdou nezaměnitelné... Takové obálky jsem u žádných jiných knížek neviděla, kdyžto obálek s tvářemi je mnoho. A třeba ty italské mi strašně moc připomínají sérii Fallen. A když ne ty originální, tak ty americké paperbackové jsou moc pěkné. Ty nádherné šaty a v pozadí Londýn! Ale jsem ráda za naše... První díl mám už doma. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Poľsko, Taliansko, USA paperback... Ale aj tie nemecké sú pekné, celkovo sa mi všetko páčia, až na Nórsko a Španielsko, no a tú poslednú. Ale vždy by mohlo byť aj horšie.:D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí jak Německo/čr tak ty USA paperbacky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí nejvíc originální Německé obálky , ale ty z USA jsou také moc pěkné ;) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Americké paprebacky sú dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  10. USA paperback alebo Poľské, medzi nimi si neviem vybrať, mne osobne sa páčia skôr také "realistické" obálky ako animované...

    OdpovědětVymazat
  11. Italie, Polsko ,USA, Norsko.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se líbí ty německé, stejné, jako máme my

    OdpovědětVymazat
  13. Nejkrásnější jsou paperbacky z USA a naše obálky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Usa paperback a Italie mají nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Polsko a Itálie to má prostě nejlepší !!!

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)