pátek 13. července 2012

Nový design

Dneska jsem celý večer pracovala na novém designu a teprve teď jsem se vším spokojená, takže se konečně vracím ke čtení Fifty Shades of Grey :) Předchozí design jsem už měla dlouho, tak jsem se rozhodla, že je čas na změnu - ale stále zůstávám u své oblíbené červené. Je to první design, který jsem si dělala úplně sama, takový první pokus... Pokud budete mít nějaké připomínky (přehlednost, koukatelnost apod.) ráda si je poslechnu - vy, čtenáři na ten blog koukáte mnohem více než já :D


4 komentáře:

  1. Mě se to líbí, barevnost a přehlednost je skvělá a ten obrázek kotěte nejspíš pod novinami je zlatou třešničkou na dortu :) Jenom zase prvních pár návštěv nebudu vědět, kde jsem..

    OdpovědětVymazat
  2. ako sa hovorí v jednoduchosti je krása. Super vzhľad, páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný!!Moc se mi líbí!! Povedl se!!

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna je velmi vydarený :) a krásna červená :) ako píše Luc v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře mě vždycky potěší, a snažím se dopovídat na všechny. Ale prosím, pokud použijete profil Anonymní, aspoň se na konci podepiště. Hodně Anonymních je pro mě matoucí :)